Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Äh vafan, Czar eller Ross S6?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kebacken" data-source="post: 594315" data-attributes="member: 63645"><p>Tack for alla svar!</p><p></p><p>Jag vill verkligen inte ha en skida over 185cm, eftersom mina parkskidor ar 185cm och dom kanns nastan langa. Ok jag vanjer mig sakert med en 188/190-skida, men bara tanken ar obehagligt. Jag vill att det ska vara lattakt och roligt, inte en utmaning att beharska skidan...</p><p></p><p></p><p></p><p>CRJ ar val ungefar samma skida som EHP 09? Den provade jag nagra ak i Are forra aret, och den va ruskigt trakig.</p><p>CRJ, JJ och S7 ar val ungefar samma skida ocksa? </p><p>Har funderat pa S7 men jag har fatt intrycket av att den ar FOR puderorienterad.</p><p></p><p>Jag kanske borde valja mellan Czar och Gotama? Hhaha, hm...</p><p></p><p>Jag vill kunna vrida och vanda pa mig pa berget utan att dra av mig knana, darfor vill jag ha en sa kort skida som mojligt.</p><p></p><p>Ursakta att jag inte har nagra prickar hhaha...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kebacken, post: 594315, member: 63645"] Tack for alla svar! Jag vill verkligen inte ha en skida over 185cm, eftersom mina parkskidor ar 185cm och dom kanns nastan langa. Ok jag vanjer mig sakert med en 188/190-skida, men bara tanken ar obehagligt. Jag vill att det ska vara lattakt och roligt, inte en utmaning att beharska skidan... CRJ ar val ungefar samma skida som EHP 09? Den provade jag nagra ak i Are forra aret, och den va ruskigt trakig. CRJ, JJ och S7 ar val ungefar samma skida ocksa? Har funderat pa S7 men jag har fatt intrycket av att den ar FOR puderorienterad. Jag kanske borde valja mellan Czar och Gotama? Hhaha, hm... Jag vill kunna vrida och vanda pa mig pa berget utan att dra av mig knana, darfor vill jag ha en sa kort skida som mojligt. Ursakta att jag inte har nagra prickar hhaha... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Äh vafan, Czar eller Ross S6?
Tillbaka
Topp