Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Äh vafan, Czar eller Ross S6?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Black-Daimond" data-source="post: 594478" data-attributes="member: 77495"><p>Både Garaget och Länna sport här i Stockholm rekommenderar Salomon Shogun i stället för Czaren. Detta med hänvisning till offpist åkning i Skandinavien som du nämnde. Pratade även med Kaj Zackrisson som tyckte Czar skidan inte passar så bra i Skandinavien. Den är dock inte över 105mm i midjan men det behöver man inte fixera sig på Salomon Shogun är 101mm. Längd på skidorna skulle jag plocka en 182cm håller med dig där.</p><p>Min vikt 91</p><p>Längd på laggen 182</p><p></p><p>Kolla prylguiden </p><p>Mark Abma promodel" Ny skida med träkärna och ett bambulager för att göra skidan lättare och livligare. Fungerar riktigt bra även på hårda underlag! (Rocker)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Black-Daimond, post: 594478, member: 77495"] Både Garaget och Länna sport här i Stockholm rekommenderar Salomon Shogun i stället för Czaren. Detta med hänvisning till offpist åkning i Skandinavien som du nämnde. Pratade även med Kaj Zackrisson som tyckte Czar skidan inte passar så bra i Skandinavien. Den är dock inte över 105mm i midjan men det behöver man inte fixera sig på Salomon Shogun är 101mm. Längd på skidorna skulle jag plocka en 182cm håller med dig där. Min vikt 91 Längd på laggen 182 Kolla prylguiden Mark Abma promodel" Ny skida med träkärna och ett bambulager för att göra skidan lättare och livligare. Fungerar riktigt bra även på hårda underlag! (Rocker) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Äh vafan, Czar eller Ross S6?
Tillbaka
Topp