Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Ahmed Dadadali och Wallish
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jrockner2" data-source="post: 417197"><p>first off all. du har helt rätt att tom W inte va med i slopestyle. MEN en sak jag inte förstår är att dom är nästan i samma ålder som dom "gamla" åkarna och att dom inte har samma erfarenhet och inte klarar av pressen lilka bra som andra som en en kille tidigare sagt lite längre upp kan jag inte förstå, tj schiller 21 år, tom wallish 20 år, jag tycker att tj schiller är en mycket roligare person att titta på och tar fetare grabar än dom flesta av dom bästa åkarna, och han är ju sjuk stil också, tom W är ingen jag personligen inte tycker om att se på kanske därför irretationen över detta också, men om man gör en undersökning här på freeride så tror jag att tj schiller är kändare än tom W och då att komma å säa att han har varit med mycket längre är ju ren skitsnack för det skiljer bara ett år nu mellan dom, så nää , och en del är ju också förundrade varför t.e.x tom wallish inte är med i något större filmprodutions bolag är ju att dom flesta kanske hellre ser på tex tj än tom , men det är ju upp tillvar och en.</p><p></p><p></p><p>tävlingar är ju en sak som man faktiskt blir imponerad av så jag tror du nog skulle betta på en flerfaldig os medaljör än på en helt okänd som i varit med i dom stora tävlingsevenemangen om du hade varit tvungen??. Men det är ju din åskikt du får stå för , då kommer vi till allround helheten då, jag kan ta simon dumont till exempel, grabben är oerhört allround, om man då kollar på tävlingsresultaten som faktiskt säger ganska mycket om åkaren. 06/07 2 i pipen , 4 i slopestylen, 4 joi, det tycker jag säger oerhört mycket att denna åkare är allround, samma med håtveit, bra i pipe, slopestyle, big air, colby west, bra i pipe , slopestyle, dock inte så etablerad i big air, men men där ser du klart och tydligt att dom jag kallar dom "riktiga" är allround. jacob wester skulle jag lätt kalla en av dom "riktiga" för han har varit med och visat han han är bra på tävlingar och i filmer och han är bara 20 år, och det är ju tom också, men men. </p><p></p><p>i slutändan så är det ju bara en fråga om vad man tycker själv.</p><p></p><p>//jr</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jrockner2, post: 417197"] first off all. du har helt rätt att tom W inte va med i slopestyle. MEN en sak jag inte förstår är att dom är nästan i samma ålder som dom "gamla" åkarna och att dom inte har samma erfarenhet och inte klarar av pressen lilka bra som andra som en en kille tidigare sagt lite längre upp kan jag inte förstå, tj schiller 21 år, tom wallish 20 år, jag tycker att tj schiller är en mycket roligare person att titta på och tar fetare grabar än dom flesta av dom bästa åkarna, och han är ju sjuk stil också, tom W är ingen jag personligen inte tycker om att se på kanske därför irretationen över detta också, men om man gör en undersökning här på freeride så tror jag att tj schiller är kändare än tom W och då att komma å säa att han har varit med mycket längre är ju ren skitsnack för det skiljer bara ett år nu mellan dom, så nää , och en del är ju också förundrade varför t.e.x tom wallish inte är med i något större filmprodutions bolag är ju att dom flesta kanske hellre ser på tex tj än tom , men det är ju upp tillvar och en. tävlingar är ju en sak som man faktiskt blir imponerad av så jag tror du nog skulle betta på en flerfaldig os medaljör än på en helt okänd som i varit med i dom stora tävlingsevenemangen om du hade varit tvungen??. Men det är ju din åskikt du får stå för , då kommer vi till allround helheten då, jag kan ta simon dumont till exempel, grabben är oerhört allround, om man då kollar på tävlingsresultaten som faktiskt säger ganska mycket om åkaren. 06/07 2 i pipen , 4 i slopestylen, 4 joi, det tycker jag säger oerhört mycket att denna åkare är allround, samma med håtveit, bra i pipe, slopestyle, big air, colby west, bra i pipe , slopestyle, dock inte så etablerad i big air, men men där ser du klart och tydligt att dom jag kallar dom "riktiga" är allround. jacob wester skulle jag lätt kalla en av dom "riktiga" för han har varit med och visat han han är bra på tävlingar och i filmer och han är bara 20 år, och det är ju tom också, men men. i slutändan så är det ju bara en fråga om vad man tycker själv. //jr [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Ahmed Dadadali och Wallish
Tillbaka
Topp