Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Aik Aik Aik
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="danteprtic" data-source="post: 584230" data-attributes="member: 47612"><p>Nu måste jag lägga mitt ord här!. jag har varit aikare sen min mor krystade ut mig från hennes vaina typ. kom inte och säg att aik är ett dåligt, fult, katostrafalt, icke fint spelande lag när dom kammat hem alla derbyn och desutom vunnit båda matcherna mot götet. hur kommer det sig? JO för att A.I.K. har varit de bättre laget när det gäller!!! de har mest poäng, mest vunna matcher och minst förlorade av alla lag!,och just därför vinner AIK SM-GULD!</p><p>melgibson och Owkee är ju två cyklande personer asså!</p><p>jag gick faktiskt på södra övre på derbyt mellan aik-bajbajenbajbaj då biljetterna var slut på norra och jag kände att jag var tvungen att se matchen! det konstiga var att jag nästan bara hörde ljud från norra, den enda gången jag hörde bajen var när dom kviterade till 1-1, men den trenden varade ju inte så länge eftersom aik gjorde mål 13 minuter senare. under matchen när det stog 0-0 och 1-0 till aik så tittade jag ner på bajen klacken, då stog eran hejarklacksledare och gnällde på att ni inte sjöng! haha............., och det bevisar vilka som har best klack!</p><p>Owkee det är fan inte bajen som har kommit på den sången om du tror det, jag kan länka sången när aik står och sjunger den mot dif. </p><p>aik har best klack och bästa fotbollslaget i sverige helt enkelt OCH DET VET ALLA!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="danteprtic, post: 584230, member: 47612"] Nu måste jag lägga mitt ord här!. jag har varit aikare sen min mor krystade ut mig från hennes vaina typ. kom inte och säg att aik är ett dåligt, fult, katostrafalt, icke fint spelande lag när dom kammat hem alla derbyn och desutom vunnit båda matcherna mot götet. hur kommer det sig? JO för att A.I.K. har varit de bättre laget när det gäller!!! de har mest poäng, mest vunna matcher och minst förlorade av alla lag!,och just därför vinner AIK SM-GULD! melgibson och Owkee är ju två cyklande personer asså! jag gick faktiskt på södra övre på derbyt mellan aik-bajbajenbajbaj då biljetterna var slut på norra och jag kände att jag var tvungen att se matchen! det konstiga var att jag nästan bara hörde ljud från norra, den enda gången jag hörde bajen var när dom kviterade till 1-1, men den trenden varade ju inte så länge eftersom aik gjorde mål 13 minuter senare. under matchen när det stog 0-0 och 1-0 till aik så tittade jag ner på bajen klacken, då stog eran hejarklacksledare och gnällde på att ni inte sjöng! haha............., och det bevisar vilka som har best klack! Owkee det är fan inte bajen som har kommit på den sången om du tror det, jag kan länka sången när aik står och sjunger den mot dif. aik har best klack och bästa fotbollslaget i sverige helt enkelt OCH DET VET ALLA! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Aik Aik Aik
Tillbaka
Topp