Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Aik Aik Aik
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="danteprtic" data-source="post: 584412" data-attributes="member: 47612"><p>hahha du är nog ute och cyklar^!!! Men hörru varför finns det då en kategori där man får prata om allt annat som inte har med skidåkning att göra.?..</p><p>Man brukar säga min klubb om man håller på ett lag, likadant som du säger mina skidor eller min dator., med det är vell tydligen inte din då eftersom det är ex dynastar som är märket eller mac osv.</p><p>Menar du då att vi inte ska titta på någon fotboll eller någon sport man inte ens gillar, bara för att det kanske är lite lägre nivå eller sämre liga än vad det är på andra ställen? om la liga skulle bli en medelklass liga och att man är fans åt dom är det inte värt att forsätta hålla på dem då?, ska man stänga ner hela ligad då lr? hahha</p><p>tycker du ska ta dig en liten funderare. simma lungt.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="danteprtic, post: 584412, member: 47612"] hahha du är nog ute och cyklar^!!! Men hörru varför finns det då en kategori där man får prata om allt annat som inte har med skidåkning att göra.?.. Man brukar säga min klubb om man håller på ett lag, likadant som du säger mina skidor eller min dator., med det är vell tydligen inte din då eftersom det är ex dynastar som är märket eller mac osv. Menar du då att vi inte ska titta på någon fotboll eller någon sport man inte ens gillar, bara för att det kanske är lite lägre nivå eller sämre liga än vad det är på andra ställen? om la liga skulle bli en medelklass liga och att man är fans åt dom är det inte värt att forsätta hålla på dem då?, ska man stänga ner hela ligad då lr? hahha tycker du ska ta dig en liten funderare. simma lungt..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Aik Aik Aik
Tillbaka
Topp