Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
airbag (abs) - på flyget?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 289600" data-attributes="member: 47541"><p>Ja GUSSI, freeride är en terroristmisstänktsajt där Al Quaida möter Captain Powder. Som medlem här är du nu registerad av SÄPO och kommer att få problem med alla dina framtida anställningar.</p><p></p><p>Carled, ska vi skita i att sätta igång den klassiska "kasta en snöboll på mig så skickar jag en lavin på dig", den här gången? Det blir samma tråkiga diskussion varje gång.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 289600, member: 47541"] Ja GUSSI, freeride är en terroristmisstänktsajt där Al Quaida möter Captain Powder. Som medlem här är du nu registerad av SÄPO och kommer att få problem med alla dina framtida anställningar. Carled, ska vi skita i att sätta igång den klassiska "kasta en snöboll på mig så skickar jag en lavin på dig", den här gången? Det blir samma tråkiga diskussion varje gång. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
airbag (abs) - på flyget?
Tillbaka
Topp