Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
airbag (abs) - på flyget?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gammel_Dansk" data-source="post: 849668" data-attributes="member: 42071"><p>Jag har varit iväg en del gånga nu med min. Har aldrig haft problem. Ryggan har jag som handbaggage. Patronen och handtaget i min incheckade baggade. I FRIGOLIT BOXEN MAN FÅR DEN I, tillsammans med beskrivningen av innehåll. Har beskrivningen på utsidan av frigolit boxen med ett gummiband. Har en kompis som inte fick med sin då han nämde för Norwegian att han hade en sån. Första gången sa jag till dom va jag hade med. tog en jävla tid, men den kom med. efter det har jag inte sagt nånting och inga problem. </p><p>Senaste resan ville dom dock kolla ryggan i security båda på vägen ner och hem. </p><p>Sen se till inte att ha patronen och handtaget i handbaggaget. OCH, se till att ha skruvkorgen på patronen. Den gör att om patronen utlösas pysar luften ut på sidorna så den inte kan fara framåt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gammel_Dansk, post: 849668, member: 42071"] Jag har varit iväg en del gånga nu med min. Har aldrig haft problem. Ryggan har jag som handbaggage. Patronen och handtaget i min incheckade baggade. I FRIGOLIT BOXEN MAN FÅR DEN I, tillsammans med beskrivningen av innehåll. Har beskrivningen på utsidan av frigolit boxen med ett gummiband. Har en kompis som inte fick med sin då han nämde för Norwegian att han hade en sån. Första gången sa jag till dom va jag hade med. tog en jävla tid, men den kom med. efter det har jag inte sagt nånting och inga problem. Senaste resan ville dom dock kolla ryggan i security båda på vägen ner och hem. Sen se till inte att ha patronen och handtaget i handbaggaget. OCH, se till att ha skruvkorgen på patronen. Den gör att om patronen utlösas pysar luften ut på sidorna så den inte kan fara framåt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
airbag (abs) - på flyget?
Tillbaka
Topp