Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
airbag rygga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjo_orret" data-source="post: 970922" data-attributes="member: 14453"><p>Skidor på ryggen är nått som händer väldigt sällan för mig, så det är väl därför jag inte hakat upp mig på den eventuella bristen. Men som sagt, i övrigt nöjd!</p><p>Valet av just ABS för min del var att jag tycker ballongerna ser vettigast ut på dom. Dels har man två separata kammare (en kvar om det blir punka på en) och dels hamnar dom längre ner längs kroppen ända ner mot höften. Tänker att chansen att man hamnar ytligt i snön då blir större jämfört med de märken som bara poppar upp en ballong ur toppen på ryggan i huvudhöjd. Bara spekulationer från min sida, men det känns som att ballongen då kanske kan hamna på ytan och hela jag under?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjo_orret, post: 970922, member: 14453"] Skidor på ryggen är nått som händer väldigt sällan för mig, så det är väl därför jag inte hakat upp mig på den eventuella bristen. Men som sagt, i övrigt nöjd! Valet av just ABS för min del var att jag tycker ballongerna ser vettigast ut på dom. Dels har man två separata kammare (en kvar om det blir punka på en) och dels hamnar dom längre ner längs kroppen ända ner mot höften. Tänker att chansen att man hamnar ytligt i snön då blir större jämfört med de märken som bara poppar upp en ballong ur toppen på ryggan i huvudhöjd. Bara spekulationer från min sida, men det känns som att ballongen då kanske kan hamna på ytan och hela jag under? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
airbag rygga
Tillbaka
Topp