Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åk inte lössnö!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="olalinder" data-source="post: 31238" data-attributes="member: 30100"><p>du min vän... gör PRECIS som du själv känner. åk där du själv vill. anledningen till att jag kan tycka så om dig är att jag FÖRVÄNTAR mig att du ska kunna tycka så om mig. för mig är att åka offpist det viktigaste av ALLT här i livet, det som får mig att känna mig levande. det betyder dessutom att jag är en sorglig människa, men det är mitt liv, inte ditt...</p><p></p><p>när du skriver sådana här inlägg är du precis som en kärring som kom fram till mig på stan häromdan och skällde ut mig för att jag inte hade lyse på min cykel (klockan 13.00 på dagen).</p><p></p><p>börja lita på folk! förhoppningsvis är de som åker lössnö en duktig skidåkare som vet mycket om säkerhet. att gnälla på folk som åker offpist tycker jag är helt sjukt rakt över. det påminner om ett klassiskt ordspråk: den som ger sig in i leken, får leken tåla. för vad har du att göra på ett berg när du bara vill vara där andra människor har gått och krattat snön för dig? åk till sälen istället...</p><p></p><p>sköt dig själv och låt andra göra samma...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olalinder, post: 31238, member: 30100"] du min vän... gör PRECIS som du själv känner. åk där du själv vill. anledningen till att jag kan tycka så om dig är att jag FÖRVÄNTAR mig att du ska kunna tycka så om mig. för mig är att åka offpist det viktigaste av ALLT här i livet, det som får mig att känna mig levande. det betyder dessutom att jag är en sorglig människa, men det är mitt liv, inte ditt... när du skriver sådana här inlägg är du precis som en kärring som kom fram till mig på stan häromdan och skällde ut mig för att jag inte hade lyse på min cykel (klockan 13.00 på dagen). börja lita på folk! förhoppningsvis är de som åker lössnö en duktig skidåkare som vet mycket om säkerhet. att gnälla på folk som åker offpist tycker jag är helt sjukt rakt över. det påminner om ett klassiskt ordspråk: den som ger sig in i leken, får leken tåla. för vad har du att göra på ett berg när du bara vill vara där andra människor har gått och krattat snön för dig? åk till sälen istället... sköt dig själv och låt andra göra samma... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åk inte lössnö!
Tillbaka
Topp