Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Åk- och resekompis till Disentis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Scrazher" data-source="post: 936610" data-attributes="member: 127142"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag är nog i en lite snarlik situation, har inte riktigt planerat som man "borde". Kommer förhoppningsvis åka ner i veckan och sen får man försöka lösa någon form av boende på plats...</p><p></p><p>Disentis är målet för de jag åker ner med som redan har boende, så antar att man hamnar där till att börja med. Men det finns inget som säger att man måste bli kvar där för min del...</p><p></p><p>//Emil Sund</p><p>070-2246565</p><p>Emil.sund@gmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Scrazher, post: 936610, member: 127142"] Hej! Jag är nog i en lite snarlik situation, har inte riktigt planerat som man "borde". Kommer förhoppningsvis åka ner i veckan och sen får man försöka lösa någon form av boende på plats... Disentis är målet för de jag åker ner med som redan har boende, så antar att man hamnar där till att börja med. Men det finns inget som säger att man måste bli kvar där för min del... //Emil Sund 070-2246565 Emil.sund@gmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Åk- och resekompis till Disentis
Tillbaka
Topp