Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Åka åket eller inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maxen99" data-source="post: 1093866" data-attributes="member: 146034"><p>Ett stort ordentligt tack! Det var precis nått sånt här jag sökte efter. Det jag vill göra i större utsträckning är en "egen" objektiv bedömning av riskerna med åket. Jag ska ta o läsa på ordentligt om den där avaluator och även kika på den när jag är på berget imorgon. </p><p></p><p>Som du säger tror jag det är många med mig som har samma problem, identifierat eller ej. Jag började kolla på en fortsättnings kurs men eftersom jag fortfarande går i gymnasiet och bara extra jobbar håller inte ekonomin men får kolla på det igen, det vore ju det bästa att börja med igentligen.</p><p>Åter igen tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maxen99, post: 1093866, member: 146034"] Ett stort ordentligt tack! Det var precis nått sånt här jag sökte efter. Det jag vill göra i större utsträckning är en "egen" objektiv bedömning av riskerna med åket. Jag ska ta o läsa på ordentligt om den där avaluator och även kika på den när jag är på berget imorgon. Som du säger tror jag det är många med mig som har samma problem, identifierat eller ej. Jag började kolla på en fortsättnings kurs men eftersom jag fortfarande går i gymnasiet och bara extra jobbar håller inte ekonomin men får kolla på det igen, det vore ju det bästa att börja med igentligen. Åter igen tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Åka åket eller inte?
Tillbaka
Topp