Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åka där det är bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Backside" data-source="post: 402782" data-attributes="member: 37201"><p>Kolla med Activeski ( www.activeski.se ) om inte annat och boka guide via dem och stick till Engelberg eller Andermatt som just nu har bra med snö. Jag har bokat guide via dem tidigare och då åker vi blandade grupper. Fler i gruppen, javisst, men då kan du åka med polaren, eller som jag, med frugan som numera lämnat brädåkningen och åker lagg på heltid. </p><p></p><p>När vi åkte med Andreas åkte vi bägge bräda. </p><p></p><p>Det är däremot så att (som du säkert vet) det krävs en hel del av brädåkarna för att hänga med skidåkarna. En enkel liten travers på skidor kan vara en stånkande och frustande (talar av egen erfarenhet av dålig kondis) 20 minuters promenad i djupsnö på snöskor för en brädåkare...</p><p></p><p>Hoppas du kommer iväg på en kul tripp och glöm inte att packa snorkeln!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Backside, post: 402782, member: 37201"] Kolla med Activeski ( www.activeski.se ) om inte annat och boka guide via dem och stick till Engelberg eller Andermatt som just nu har bra med snö. Jag har bokat guide via dem tidigare och då åker vi blandade grupper. Fler i gruppen, javisst, men då kan du åka med polaren, eller som jag, med frugan som numera lämnat brädåkningen och åker lagg på heltid. När vi åkte med Andreas åkte vi bägge bräda. Det är däremot så att (som du säkert vet) det krävs en hel del av brädåkarna för att hänga med skidåkarna. En enkel liten travers på skidor kan vara en stånkande och frustande (talar av egen erfarenhet av dålig kondis) 20 minuters promenad i djupsnö på snöskor för en brädåkare... Hoppas du kommer iväg på en kul tripp och glöm inte att packa snorkeln! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åka där det är bäst?
Tillbaka
Topp