Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
åka en månad till alperna i februari
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oscarmorild" data-source="post: 469195" data-attributes="member: 36789"><p>Hej </p><p>Mitt namn är Oscar och jag är en kille på 21 år som är sugen på att åka skidor hela februari och siktar på alperna. Problemet är att jag inte har någon att åka med. </p><p>Min plan är att sticka någon gång i början av februari och köra en månad från det. Är lite sugen på Engelberg men är egentligen bra sugen på att vara i alperna och om det finns någon/några andra i samma sitts som vill åka till något annat ställe så är jag idel öra. </p><p></p><p>Jag åker ner för att åka så mycket skidor som möjligt och bemästrar off-pist, pist och park. Jag har de senaste åren haft lite över två veckor åkning per år och ser mig som åkare strax över medel. </p><p>Jag söker Dig/Er som vill åka ner med mig i en månad och vill ha en resekamrat eller om det möjligen finns någon säsongare som har lite plats över och vill få hjälp med hyran i en månad (kan iof tänka mig att det inte är så populärt bland uthyrarna, så något sådant kanske inte fungerar?)</p><p></p><p>Jag skulle beskriva mig själv som lätt att umgås med, positiv och en sådan som tar ansvar (typ diskar och städar efter mig) </p><p></p><p>Skulle även vara tacksam om det finns någon där ute med erfarenhet av att åka just en månad, som kan ge lite tips på hur man fixar billigt boende. Får känslan av att hotell är ganska dyrt men att lägenheter hyrs ut säsongsvis. Hur hittar men billigt boende för en månad?</p><p>Jag undra också ungefär hur mycket man bör (i runda slängar) budgetera för, för att åka en månad?</p><p></p><p>Svara gärna här eller på tsoscarm@hotmail.com </p><p>Mvh Oscar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oscarmorild, post: 469195, member: 36789"] Hej Mitt namn är Oscar och jag är en kille på 21 år som är sugen på att åka skidor hela februari och siktar på alperna. Problemet är att jag inte har någon att åka med. Min plan är att sticka någon gång i början av februari och köra en månad från det. Är lite sugen på Engelberg men är egentligen bra sugen på att vara i alperna och om det finns någon/några andra i samma sitts som vill åka till något annat ställe så är jag idel öra. Jag åker ner för att åka så mycket skidor som möjligt och bemästrar off-pist, pist och park. Jag har de senaste åren haft lite över två veckor åkning per år och ser mig som åkare strax över medel. Jag söker Dig/Er som vill åka ner med mig i en månad och vill ha en resekamrat eller om det möjligen finns någon säsongare som har lite plats över och vill få hjälp med hyran i en månad (kan iof tänka mig att det inte är så populärt bland uthyrarna, så något sådant kanske inte fungerar?) Jag skulle beskriva mig själv som lätt att umgås med, positiv och en sådan som tar ansvar (typ diskar och städar efter mig) Skulle även vara tacksam om det finns någon där ute med erfarenhet av att åka just en månad, som kan ge lite tips på hur man fixar billigt boende. Får känslan av att hotell är ganska dyrt men att lägenheter hyrs ut säsongsvis. Hur hittar men billigt boende för en månad? Jag undra också ungefär hur mycket man bör (i runda slängar) budgetera för, för att åka en månad? Svara gärna här eller på tsoscarm@hotmail.com Mvh Oscar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
åka en månad till alperna i februari
Tillbaka
Topp