Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åka med bara transceiver
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1037345" data-attributes="member: 83225"><p>Nope, det är farligt att åka även i pisten var min poäng. Det kan också vara så att ungarna vill med i offpisten och risken är i det närmaste minimal men man kanske ändå vill hänga på dem en tranceiver för utifall att, kanske att något händer. </p><p></p><p>Sen visst, 5 i varje grupp och 4 kan gräva men jag skulle nog tro att grävandet är effektivare ifall 2 i sådana fall turas om för att kunna gräva intensivt och sen vila. Och om man nu måste vara alla fyra som gräver så innebär ju det att en grupp om 3 personer omöjligt kan åka offpist. </p><p></p><p>Det jag försöker komma fram till är att åka utan spade och snd är ego som fan, det är helt rätt i tråden. Dock är det kanske inte rimligt om man är en större grupp inte kunna åka om låt säga en persons spade är trasig eller just den inte har någon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1037345, member: 83225"] Nope, det är farligt att åka även i pisten var min poäng. Det kan också vara så att ungarna vill med i offpisten och risken är i det närmaste minimal men man kanske ändå vill hänga på dem en tranceiver för utifall att, kanske att något händer. Sen visst, 5 i varje grupp och 4 kan gräva men jag skulle nog tro att grävandet är effektivare ifall 2 i sådana fall turas om för att kunna gräva intensivt och sen vila. Och om man nu måste vara alla fyra som gräver så innebär ju det att en grupp om 3 personer omöjligt kan åka offpist. Det jag försöker komma fram till är att åka utan spade och snd är ego som fan, det är helt rätt i tråden. Dock är det kanske inte rimligt om man är en större grupp inte kunna åka om låt säga en persons spade är trasig eller just den inte har någon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åka med bara transceiver
Tillbaka
Topp