Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Åka med DIN 10-20 bindningar el byta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Monza" data-source="post: 572623" data-attributes="member: 98056"><p>Ok, tack för alla svar. Lite klokare blev jag...</p><p></p><p>Lite förtydliganden:</p><p></p><p>Jag är rejält stark i ben då jag cyklar och åker längd/rullskidor mycket under alla säsonger samt kör Vättern o Vasan med jämna mellanrum. MEN, jag har opererad ena knät 24 ggr(!), så det är tyvärr ganska slut vad avser stabilitet när den skidan skär ut etc. </p><p>Jag närmar mig den första knä-plastikoperation med fasta steg ändå, oavsett vad jag gör eller inte gör...</p><p></p><p>-Mina 105 pannor är naken-vikt, så påklädd, skosize 46 o med utrustning så blir det rejält fler kilo.</p><p></p><p>Jag får lite känslan av att jag hamnar mittemellan med dessa bindningar: Bra de få gånger jag ångar på, men kanske för sträva för min normalåkning...</p><p></p><p>Hmmm.... Svårt detta... = /</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Monza, post: 572623, member: 98056"] Ok, tack för alla svar. Lite klokare blev jag... Lite förtydliganden: Jag är rejält stark i ben då jag cyklar och åker längd/rullskidor mycket under alla säsonger samt kör Vättern o Vasan med jämna mellanrum. MEN, jag har opererad ena knät 24 ggr(!), så det är tyvärr ganska slut vad avser stabilitet när den skidan skär ut etc. Jag närmar mig den första knä-plastikoperation med fasta steg ändå, oavsett vad jag gör eller inte gör... -Mina 105 pannor är naken-vikt, så påklädd, skosize 46 o med utrustning så blir det rejält fler kilo. Jag får lite känslan av att jag hamnar mittemellan med dessa bindningar: Bra de få gånger jag ångar på, men kanske för sträva för min normalåkning... Hmmm.... Svårt detta... = / Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Åka med DIN 10-20 bindningar el byta?
Tillbaka
Topp