Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Åka med musik?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="The_Snarf" data-source="post: 932709"><p>Tjena freeride!</p><p></p><p>Som de flesta vet så har jag slutat att trolla, Man får ingen respekt helt enkelt.</p><p>Men nu Ont: </p><p>Åka med musik? Finns det fördelar? Nackdelar?</p><p>Själv så anser jag att det är okej om man åker med sunt förnuft och</p><p>1. Kollar vart man far</p><p>2. Har lagom volym på musiken.</p><p>3. Det viktigaste av allt: Visar respekt!</p><p></p><p>Själv har jag åkt skidor med musik x antal gånger och finner det Bla, Roligare, Högre pepp och man vågar mer.</p><p>Själv åker jag till </p><p>Just D - Juligen</p><p>House of pain - Jump around</p><p>House of pain - Back from the dead</p><p></p><p>Åk gärna med musik, Men gör det med sunt förnuft!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Snarf, post: 932709"] Tjena freeride! Som de flesta vet så har jag slutat att trolla, Man får ingen respekt helt enkelt. Men nu Ont: Åka med musik? Finns det fördelar? Nackdelar? Själv så anser jag att det är okej om man åker med sunt förnuft och 1. Kollar vart man far 2. Har lagom volym på musiken. 3. Det viktigaste av allt: Visar respekt! Själv har jag åkt skidor med musik x antal gånger och finner det Bla, Roligare, Högre pepp och man vågar mer. Själv åker jag till Just D - Juligen House of pain - Jump around House of pain - Back from the dead Åk gärna med musik, Men gör det med sunt förnuft! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Åka med musik?
Tillbaka
Topp