Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Åka med musik?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="c-cino" data-source="post: 932729"><p>Ingen har väl sagt någonting om full volym? Brukar dessutom, som jag skrev över, köra med endast en snäcka i så man kan höra annat ljud också.</p><p></p><p>Men att köra i hög fart och trånga backar ser jag inga som helst problem med. "Att man inte hör folk som håller på att köra på en" är nog den dummaste kommentaren jag hört.</p><p>Kommer de uppifrån och är på väg att köra på mig är det ju för fan deras fel, det är väl de som får svänga eller w/e.</p><p></p><p>Däremot så kollar jag alltid uppåt i backen när jag ska ta onormalt långa svängar eller snedda över backen eftersom man inte hör om det är någon där uppe. Skulle dock inte höra om det var någon en bit upp i backen utan musiken heller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="c-cino, post: 932729"] Ingen har väl sagt någonting om full volym? Brukar dessutom, som jag skrev över, köra med endast en snäcka i så man kan höra annat ljud också. Men att köra i hög fart och trånga backar ser jag inga som helst problem med. "Att man inte hör folk som håller på att köra på en" är nog den dummaste kommentaren jag hört. Kommer de uppifrån och är på väg att köra på mig är det ju för fan deras fel, det är väl de som får svänga eller w/e. Däremot så kollar jag alltid uppåt i backen när jag ska ta onormalt långa svängar eller snedda över backen eftersom man inte hör om det är någon där uppe. Skulle dock inte höra om det var någon en bit upp i backen utan musiken heller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Åka med musik?
Tillbaka
Topp