Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åka offpist i Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marius" data-source="post: 28575" data-attributes="member: 9971"><p>Varför tycker alla att detta verkar som ett oseriöst inlägg??</p><p></p><p>Mitt tips:</p><p>Alpe d`uez är ett ställe det inte pratas mycket om. Har varit där ett par gånger och det är kanon. Högsta höjd 3300 m!! Fallhöjd ofta över 2000m, Snösäkert. Många danskar och engelsmän finns här men det är inte så många som åker offpist. Har en av europas längsta pister (Sarenne) ca. 18 km, och då snackar jag inte om en grön pist utan en svart (ja, på några ställen iallefall). Runt på kanterna längs den pisten finns lättilgänglig offpist. </p><p>Ingen Charmig by, men det finns några trevliga pubar. Prova Smithy´s. Ett plus är att det är nära till La Grave. Prova det om snön är bra!!!</p><p>Marius</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marius, post: 28575, member: 9971"] Varför tycker alla att detta verkar som ett oseriöst inlägg?? Mitt tips: Alpe d`uez är ett ställe det inte pratas mycket om. Har varit där ett par gånger och det är kanon. Högsta höjd 3300 m!! Fallhöjd ofta över 2000m, Snösäkert. Många danskar och engelsmän finns här men det är inte så många som åker offpist. Har en av europas längsta pister (Sarenne) ca. 18 km, och då snackar jag inte om en grön pist utan en svart (ja, på några ställen iallefall). Runt på kanterna längs den pisten finns lättilgänglig offpist. Ingen Charmig by, men det finns några trevliga pubar. Prova Smithy´s. Ett plus är att det är nära till La Grave. Prova det om snön är bra!!! Marius [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åka offpist i Alperna
Tillbaka
Topp