Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Åka på plast
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ScottyJames" data-source="post: 1040045" data-attributes="member: 146479"><p>Eftersom säsongen är slut så har jag börjat fundera över alternativ till snowboardåkningen som är så likt som möjligt. Jag och min kompis fick en lite rolig idé att lägga ut isoleringsplast (venne om det är rätt namn) i en backe, sätta fast den med stolpar i kanterna och hälla ut lite såpa/vatten på. Min kompis testade detta, gjorde även ett hopp av brädor och la plast över. Funkade fint. Såklart ingen bra idé om man vill träna backflips osv, men småtrix. </p><p></p><p>Undrar om någon mer har testat detta? :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ScottyJames, post: 1040045, member: 146479"] Eftersom säsongen är slut så har jag börjat fundera över alternativ till snowboardåkningen som är så likt som möjligt. Jag och min kompis fick en lite rolig idé att lägga ut isoleringsplast (venne om det är rätt namn) i en backe, sätta fast den med stolpar i kanterna och hälla ut lite såpa/vatten på. Min kompis testade detta, gjorde även ett hopp av brädor och la plast över. Funkade fint. Såklart ingen bra idé om man vill träna backflips osv, men småtrix. Undrar om någon mer har testat detta? :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Åka på plast
Tillbaka
Topp