Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åka själv till alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eurocarve" data-source="post: 1066640" data-attributes="member: 155315"><p>Jag har seriöst inte kollat speciellt noga på vad det är, det tog inte många sekunder att döma. Jag tar inte bussen 30 timmar. Jag har åkt helikopter med guide och när du åker i grupp så tas ett samlat beslut om var du får och inte får åka, de blir för strikt. Guider i all ära om de har bäst koll, men när du åker med grupp (som jag antar det blir med ucpa) så tas beslut var du får åka baserat på hur bra den sämsta i gruppen är och många där såg ut att hyra utrustning, därav dömde jag de som reste med ucpa som mindre erfarna. Men jag har säkert fel, ber om ursäkt isåfall. Men jag tar hellre rygg på en local och gör min egen bedömning av ett åk än att följa med i någon grupp, det blir som sagt för strikt för mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eurocarve, post: 1066640, member: 155315"] Jag har seriöst inte kollat speciellt noga på vad det är, det tog inte många sekunder att döma. Jag tar inte bussen 30 timmar. Jag har åkt helikopter med guide och när du åker i grupp så tas ett samlat beslut om var du får och inte får åka, de blir för strikt. Guider i all ära om de har bäst koll, men när du åker med grupp (som jag antar det blir med ucpa) så tas beslut var du får åka baserat på hur bra den sämsta i gruppen är och många där såg ut att hyra utrustning, därav dömde jag de som reste med ucpa som mindre erfarna. Men jag har säkert fel, ber om ursäkt isåfall. Men jag tar hellre rygg på en local och gör min egen bedömning av ett åk än att följa med i någon grupp, det blir som sagt för strikt för mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åka själv till alperna
Tillbaka
Topp