Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åka själv till alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eurocarve" data-source="post: 1066662" data-attributes="member: 155315"><p>Okej du läste uppenbarligen inte mitt senare inlägg. Jag har förstått nu att ucpa har olika nivåer av åkare i dess grupper, och att de bästa grupperna är väldigt avancerade, jag har full förståelse för detta. UCPA diskussionen slutar här. Hur som haver, jag vill göra min egen resa, anlända till en idyllisk liten by täckt av snö, bli välkomnad på ett främmande språk, se mig omkring bland stora berg och nya miljöer, uppfylla min dröm som jag haft som liten. Det blir lite into the wild stuk på det hela, men det är halva grejen. Som sagt tar jag gärna emot förslag på mindre orter, jag har väl bara nämnt större orter. Uppskattar alla svar, allt gott!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eurocarve, post: 1066662, member: 155315"] Okej du läste uppenbarligen inte mitt senare inlägg. Jag har förstått nu att ucpa har olika nivåer av åkare i dess grupper, och att de bästa grupperna är väldigt avancerade, jag har full förståelse för detta. UCPA diskussionen slutar här. Hur som haver, jag vill göra min egen resa, anlända till en idyllisk liten by täckt av snö, bli välkomnad på ett främmande språk, se mig omkring bland stora berg och nya miljöer, uppfylla min dröm som jag haft som liten. Det blir lite into the wild stuk på det hela, men det är halva grejen. Som sagt tar jag gärna emot förslag på mindre orter, jag har väl bara nämnt större orter. Uppskattar alla svar, allt gott! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åka själv till alperna
Tillbaka
Topp