Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor + CMH = sant?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1022065" data-attributes="member: 118552"><p>Bäste Ted_bskier, </p><p></p><p>det är över sex år sedan du frågade detta och det är (ser jag) ett tag sedan du var inloggad här.</p><p>Vi vet förstås ännu inte svaret på din fråga, "<strong>Hur många artiklar om gubbheliskiing med CMH kan Åka Skidor göra</strong>". </p><p>Antalet har ökat rejält sedan du ställde frågan och så länge tidningen finns kvar så lär det väl fortsätta öka.</p><p></p><p>Om vi flyttar fram din andra frågar "vilken CMH Lodge Åka Skidor ska besöka i år" till 2013 så kan vi besvara åtminstone den. Åka Skidors chefredaktör har tydligen varit på sin resa i år och resultatet redovisas visst i senaste numret. </p><p>I år blev det GALENA!</p><p></p><p>Där stötte chefredaktören på, låt mig inte säga "Gubbgänget", P-H, "Mäcen", "Mad Max" m. fl.. Tyvärr fick vi inte veta så mycket mer än själva smeknamnen, man hade ju väntat sig lite berättelser om dessa gestaler, men efter presentatioen mynnar det ut i att:</p><p>"Hela svenskgänget tycker att upplevelsen överträffar deras förväntningar."</p><p>Tydligen är CMH fortfarande bra.</p><p></p><p>hälsn Kappakomplett (flogging a dead horse)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1022065, member: 118552"] Bäste Ted_bskier, det är över sex år sedan du frågade detta och det är (ser jag) ett tag sedan du var inloggad här. Vi vet förstås ännu inte svaret på din fråga, "[b]Hur många artiklar om gubbheliskiing med CMH kan Åka Skidor göra[/b]". Antalet har ökat rejält sedan du ställde frågan och så länge tidningen finns kvar så lär det väl fortsätta öka. Om vi flyttar fram din andra frågar "vilken CMH Lodge Åka Skidor ska besöka i år" till 2013 så kan vi besvara åtminstone den. Åka Skidors chefredaktör har tydligen varit på sin resa i år och resultatet redovisas visst i senaste numret. I år blev det GALENA! Där stötte chefredaktören på, låt mig inte säga "Gubbgänget", P-H, "Mäcen", "Mad Max" m. fl.. Tyvärr fick vi inte veta så mycket mer än själva smeknamnen, man hade ju väntat sig lite berättelser om dessa gestaler, men efter presentatioen mynnar det ut i att: "Hela svenskgänget tycker att upplevelsen överträffar deras förväntningar." Tydligen är CMH fortfarande bra. hälsn Kappakomplett (flogging a dead horse) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor + CMH = sant?
Tillbaka
Topp