Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor - endast för svagsinta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 977340" data-attributes="member: 29415"><p>Varför inte <strong>göra</strong> något istället för att bara <strong>läsa</strong> om det? Här kunde jag sagt något om porr men jag avstår.</p><p></p><p>Jag börjar också närma mig medelåldern och just därför har min smak för vad jag läser avancerat från sådant som cirkulerade på <em>luckan</em>. Får jag föreslå att du lägger lite tid på en lämplig essä i Axess istället för ÅS någon gång? Du kommer utvecklas som människa. Dessutom har de den goda smaken att inte välja bilder på ett sätt som gör att de riskerar kritik från Hanne Kjöller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 977340, member: 29415"] Varför inte [b]göra[/b] något istället för att bara [b]läsa[/b] om det? Här kunde jag sagt något om porr men jag avstår. Jag börjar också närma mig medelåldern och just därför har min smak för vad jag läser avancerat från sådant som cirkulerade på [i]luckan[/i]. Får jag föreslå att du lägger lite tid på en lämplig essä i Axess istället för ÅS någon gång? Du kommer utvecklas som människa. Dessutom har de den goda smaken att inte välja bilder på ett sätt som gör att de riskerar kritik från Hanne Kjöller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor - endast för svagsinta?
Tillbaka
Topp