Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor - endast för svagsinta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 977341" data-attributes="member: 13863"><p>Typ, säga upp mig från jobbet och säga hej då till fru och barn och hyra in mig i en sliten lägenhet i La Grave de närmaste 8 månaderna ...?</p><p></p><p>Faktum är att jag är ganska nöjd med mitt skidåkarliv, 30-40 dagar på berget varje vinter är vad mina slitna knän och höfter pallar med. Visst skulle jag gärna byta någon vecka i Sälen mot ytterligare en vecka i Alperna, men snö är snö och upplevelsen är trots allt inte i direkt proportion till fallhöjden. Näe ... det finns andra värden i livet än bara skidåkning.</p><p></p><p>Nu har jag iofs. aldrig läst Axess men vad är det som får dig att tro att jag läser skidtidningar istället för att köra skidor och att en läsare av skidtidningar inte har några mer "finkulturella" intressen? Jag läser ju M3 oxå ... :-D</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 977341, member: 13863"] Typ, säga upp mig från jobbet och säga hej då till fru och barn och hyra in mig i en sliten lägenhet i La Grave de närmaste 8 månaderna ...? Faktum är att jag är ganska nöjd med mitt skidåkarliv, 30-40 dagar på berget varje vinter är vad mina slitna knän och höfter pallar med. Visst skulle jag gärna byta någon vecka i Sälen mot ytterligare en vecka i Alperna, men snö är snö och upplevelsen är trots allt inte i direkt proportion till fallhöjden. Näe ... det finns andra värden i livet än bara skidåkning. Nu har jag iofs. aldrig läst Axess men vad är det som får dig att tro att jag läser skidtidningar istället för att köra skidor och att en läsare av skidtidningar inte har några mer "finkulturella" intressen? Jag läser ju M3 oxå ... :-D /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor - endast för svagsinta?
Tillbaka
Topp