Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor - endast för svagsinta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 977386"><p>nya tankar från den limegröna fronten:</p><p>en go bekant, å tillika skidentusiast, i pensionsåldern som fortfarande ligger å kör skiten ur de flesta (det är många här på freeride som är någon/känner någon som åker skiten ur alla andra - man kanske skulle starta en tråd där man sammanfogar dessa potentater för ett amatör-race ala derby de la meije!!) på stört/superg-lagg i lååångsväng har ett väldigt passande `smeknamn på ÅS: skidåkarens kalle anka..</p><p></p><p>för egen del har jag icke mycket för ÅS idag, men det handlar nog lite om var man e i livet å vilka erfarenheter/kunskaper man har eller fått. när jag var barn/tonåring körde jag max 2 veckor i sälen varje vinter. alltså inget tal om portnötning lr dylikt - var alltså ganska långt ifrån `skidsvängen, åkte för att det var skoj. men under den tiden bläddra man ett å annat i ÅS skrifter så fradgan rann å vinbaguetten stilla blodfylldes (nu snackar vi medium/rare). drömmarna om alperna startade, å kask-herrarna känner jag nästan en obesvarad broders-kärlek till idag - mycket tack vare ÅS. </p><p></p><p>ursäkta de uppriktiga tankegångarna som förts tidigare i tråden, men jag tror att detta kan vara ett gott substitut i frågan ÅS (å kanske stilla grubblerierna för en stund):</p><p></p><p><a href="http://www.posters57.com/index.php?main_page=product_info&products_id=929" target="_blank">indian, pjäxx + goa spett</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 977386"] nya tankar från den limegröna fronten: en go bekant, å tillika skidentusiast, i pensionsåldern som fortfarande ligger å kör skiten ur de flesta (det är många här på freeride som är någon/känner någon som åker skiten ur alla andra - man kanske skulle starta en tråd där man sammanfogar dessa potentater för ett amatör-race ala derby de la meije!!) på stört/superg-lagg i lååångsväng har ett väldigt passande `smeknamn på ÅS: skidåkarens kalle anka.. för egen del har jag icke mycket för ÅS idag, men det handlar nog lite om var man e i livet å vilka erfarenheter/kunskaper man har eller fått. när jag var barn/tonåring körde jag max 2 veckor i sälen varje vinter. alltså inget tal om portnötning lr dylikt - var alltså ganska långt ifrån `skidsvängen, åkte för att det var skoj. men under den tiden bläddra man ett å annat i ÅS skrifter så fradgan rann å vinbaguetten stilla blodfylldes (nu snackar vi medium/rare). drömmarna om alperna startade, å kask-herrarna känner jag nästan en obesvarad broders-kärlek till idag - mycket tack vare ÅS. ursäkta de uppriktiga tankegångarna som förts tidigare i tråden, men jag tror att detta kan vara ett gott substitut i frågan ÅS (å kanske stilla grubblerierna för en stund): [url=http://www.posters57.com/index.php?main_page=product_info&products_id=929]indian, pjäxx + goa spett[/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor - endast för svagsinta?
Tillbaka
Topp