Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor - endast för svagsinta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user93315" data-source="post: 977443"><p>Ja vad tycker Hanne, har hon någon freerideprofil här måntro?</p><p></p><p>Om jag skulle se det där omslaget finnas på Pressbyrån, den plats som jag oftast inhandlar ÅS i samband med en längre tågresa så skulle jag definitivt välja att börja bläddra i den. Och anledningen till den handlingen är på grund av rubriken: TOPPTURER i ROMSDALEN eftersom att jag känner mig träffad kring det ämnet o saknar dess fjällvyer. Så La Graves påstående att tidningen är för svagsinta drömmare så haha stämmer det ju perfekt angående mitt sätt att lockas att vilja bläddra där i.</p><p></p><p>För de gånger jag väljer att köpa Åka skidor så är det för att jag vill titta på fjällbilder sen om det är någon påklädd man eller avklädd dam spelar ingen roll det är ju ändå fjället som jag lägger mitt fokus på, allt annat hamnar i periferin.</p><p></p><p>Sen om jag skulle finna intresse för artikeln i tidningen och välja att köpa tidningen så skulle jag under hela tågresan sitta och fundera på varför Jon har skjorta under skidjackan och inte ett underställ. Bara att vilja framställa en skidåkare i dess hjälm o googles men samtidigt låta honom ha stadskläder på sig ja det är ju kontrastrikt. Sen det där med att Maria Ph var lättklädd o sen hade googles tror jag har o göra att tidningen vill skapa känsla av kontraster mellan avklätt och det varma rummet och den påklädda kylda utomhusmiljön. För damerna som e lättklädda i skidtidningar anser jag värmer upp en snöig och kyld tidning. Bara att se alla män påklädda hela tiden gör ju att man själv börja frysa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user93315, post: 977443"] Ja vad tycker Hanne, har hon någon freerideprofil här måntro? Om jag skulle se det där omslaget finnas på Pressbyrån, den plats som jag oftast inhandlar ÅS i samband med en längre tågresa så skulle jag definitivt välja att börja bläddra i den. Och anledningen till den handlingen är på grund av rubriken: TOPPTURER i ROMSDALEN eftersom att jag känner mig träffad kring det ämnet o saknar dess fjällvyer. Så La Graves påstående att tidningen är för svagsinta drömmare så haha stämmer det ju perfekt angående mitt sätt att lockas att vilja bläddra där i. För de gånger jag väljer att köpa Åka skidor så är det för att jag vill titta på fjällbilder sen om det är någon påklädd man eller avklädd dam spelar ingen roll det är ju ändå fjället som jag lägger mitt fokus på, allt annat hamnar i periferin. Sen om jag skulle finna intresse för artikeln i tidningen och välja att köpa tidningen så skulle jag under hela tågresan sitta och fundera på varför Jon har skjorta under skidjackan och inte ett underställ. Bara att vilja framställa en skidåkare i dess hjälm o googles men samtidigt låta honom ha stadskläder på sig ja det är ju kontrastrikt. Sen det där med att Maria Ph var lättklädd o sen hade googles tror jag har o göra att tidningen vill skapa känsla av kontraster mellan avklätt och det varma rummet och den påklädda kylda utomhusmiljön. För damerna som e lättklädda i skidtidningar anser jag värmer upp en snöig och kyld tidning. Bara att se alla män påklädda hela tiden gör ju att man själv börja frysa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor - endast för svagsinta?
Tillbaka
Topp