Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
åka skidor med skolan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tican" data-source="post: 393624" data-attributes="member: 66668"><p>jag ska tvinga min klass att åka skidor med mig i vår. men jag har ingen aning om vart vi ska åka .. vi är 17/18 år, vissa har aldrig åkt skidor och andra är helt ok, och vi har rätt tight budget. vecka 14 är det tänkt, så man slipper sportlovsrusningen, men inget bestämt. några förslag på vart vi ska åka? vi blir väl 15-20 pers ungefär.</p><p></p><p>puss,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tican, post: 393624, member: 66668"] jag ska tvinga min klass att åka skidor med mig i vår. men jag har ingen aning om vart vi ska åka .. vi är 17/18 år, vissa har aldrig åkt skidor och andra är helt ok, och vi har rätt tight budget. vecka 14 är det tänkt, så man slipper sportlovsrusningen, men inget bestämt. några förslag på vart vi ska åka? vi blir väl 15-20 pers ungefär. puss, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
åka skidor med skolan?
Tillbaka
Topp