Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka skidor, nåt att ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 377079" data-attributes="member: 13863"><p>Öhmm ... öppnade du aldrig de tidningar du prenumererade på? </p><p></p><p>Personligen tycker jag Åka Skidor är helt OK och väl värt sitt pris. Och vill du att jag ska bestämma åt dig, så visst, tidningen är intressant och riktigt bra för att vara producerad i lilla Sverige. Teckna en ny premumeration och läs tidningarna denna gång så kanske du kan bilda dig en egen uppfattning. Tillsvidare får du väl nöja dig med min!</p><p></p><p>;-) / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 377079, member: 13863"] Öhmm ... öppnade du aldrig de tidningar du prenumererade på? Personligen tycker jag Åka Skidor är helt OK och väl värt sitt pris. Och vill du att jag ska bestämma åt dig, så visst, tidningen är intressant och riktigt bra för att vara producerad i lilla Sverige. Teckna en ny premumeration och läs tidningarna denna gång så kanske du kan bilda dig en egen uppfattning. Tillsvidare får du väl nöja dig med min! ;-) / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka skidor, nåt att ha?
Tillbaka
Topp