Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka skidor, nåt att ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 377195" data-attributes="member: 52127"><p>köp ett par lösnummer och se. om du väljer att prenumera kan du få en start prenumeration ganska billigt. lite väl mkt reklam i den tycker jag om jag ska vara ärlig men också en hel del rolig läsning. senaste nummret var ritkigt bra enligt mej med bland annat svenska fjällguide som alltid är bra att ha och sveriges bästa parker med mera. men som föregående skribenter kanske det är lite mycket puderhålor i kanada som dom flesta av oss bara får en känsla av se men inte röra. jag personligen tycker det hade vart kul med lite reportage från platser som känns som om det lockar att dra dit och ta en vecka eller så. men visst är det en bra tidning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 377195, member: 52127"] köp ett par lösnummer och se. om du väljer att prenumera kan du få en start prenumeration ganska billigt. lite väl mkt reklam i den tycker jag om jag ska vara ärlig men också en hel del rolig läsning. senaste nummret var ritkigt bra enligt mej med bland annat svenska fjällguide som alltid är bra att ha och sveriges bästa parker med mera. men som föregående skribenter kanske det är lite mycket puderhålor i kanada som dom flesta av oss bara får en känsla av se men inte röra. jag personligen tycker det hade vart kul med lite reportage från platser som känns som om det lockar att dra dit och ta en vecka eller så. men visst är det en bra tidning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka skidor, nåt att ha?
Tillbaka
Topp