Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor suger!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BBQ" data-source="post: 18377" data-attributes="member: 14549"><p>Fan va bra sagt, de e fan helt sant. Jag prenumererar oxå på </p><p>tidningen, är iof bräd åkare men över lag har åka skidor spöat de </p><p>flesta bräd tidninar på senare år, men ida e de fan bara "ZOOM" </p><p>som e schysst. </p><p>Men även den har varit bättre. </p><p></p><p>Jon Olsson...</p><p>Visst han e ju skit bra, o alla tycker de men jag e fan ente </p><p>intresserad av va herr Olsson gör på torsdag efter midda kl 12.23</p><p>eller va man nu får reda på.</p><p></p><p>Tidningens look kan jag leva me, ja tycker de e fan rätt coolt när </p><p>ma plockar fram mammas gamla Åka Skidor-tidningar så ser dom </p><p>fan lika dana ut bara d att dom gamla va fan bra. Men all fokus på </p><p>Åre jag fattar ej varför, e de så¨bra, jag tycker både Ramundberget </p><p>o Gränsen kickar denna wanna be val thorens skidorten.</p><p></p><p>nä, man kanske skulle ta o skriva ut alla svar o skicka dessa svar o </p><p>skikka allt till Åka Skidor, så få man kanske en T-shirt, å de e ju </p><p>alri fel.</p><p>Skärp er Å-S</p><p>ps åre suger ds</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BBQ, post: 18377, member: 14549"] Fan va bra sagt, de e fan helt sant. Jag prenumererar oxå på tidningen, är iof bräd åkare men över lag har åka skidor spöat de flesta bräd tidninar på senare år, men ida e de fan bara "ZOOM" som e schysst. Men även den har varit bättre. Jon Olsson... Visst han e ju skit bra, o alla tycker de men jag e fan ente intresserad av va herr Olsson gör på torsdag efter midda kl 12.23 eller va man nu får reda på. Tidningens look kan jag leva me, ja tycker de e fan rätt coolt när ma plockar fram mammas gamla Åka Skidor-tidningar så ser dom fan lika dana ut bara d att dom gamla va fan bra. Men all fokus på Åre jag fattar ej varför, e de så¨bra, jag tycker både Ramundberget o Gränsen kickar denna wanna be val thorens skidorten. nä, man kanske skulle ta o skriva ut alla svar o skicka dessa svar o skikka allt till Åka Skidor, så få man kanske en T-shirt, å de e ju alri fel. Skärp er Å-S ps åre suger ds [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor suger!
Tillbaka
Topp