Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor suger!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="spOnkan" data-source="post: 18378" data-attributes="member: 13011"><p>En annan trist sak, gå igenom årets framsidor på tidningarna. En enda framsida har varit värd att kallas framsida, nämligen på fotospecialen. Alla andra framsidor har varit trista bilder på leende skidmodeller som ser ut som reklamblad för Bydalen mer än en framsida på sveriges, enligt de själva största (kanske för att de är den enda?), skidtidning. Det har just genomförts en Red Bull big air tävling i Sverige och Jan Aiko hoppade nästan 10 meter högt - är inte det lämpligare framsidematerial?</p><p></p><p>Vidare blir man lite konfunderad över insändarna i varje nummer. Jag har aldrig sett att de har tagit in en enda kritisk insändare utan belamrar sidan med insändare i stil med: "Å, vad bra ni är....", "Hur skall jag bota min skidabstinens när ni gör så himmelens bra reportage..." och "Idag trillade tidningen ner i min brevlåda, jag gick direkt in på toa och XXX...." </p><p></p><p>Mer internationellt fokus, mindre Jon och Åre och bättre reportage. Kort sagt: Vart tog skidglädjen vägen?</p><p></p><p>>> RR <<</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spOnkan, post: 18378, member: 13011"] En annan trist sak, gå igenom årets framsidor på tidningarna. En enda framsida har varit värd att kallas framsida, nämligen på fotospecialen. Alla andra framsidor har varit trista bilder på leende skidmodeller som ser ut som reklamblad för Bydalen mer än en framsida på sveriges, enligt de själva största (kanske för att de är den enda?), skidtidning. Det har just genomförts en Red Bull big air tävling i Sverige och Jan Aiko hoppade nästan 10 meter högt - är inte det lämpligare framsidematerial? Vidare blir man lite konfunderad över insändarna i varje nummer. Jag har aldrig sett att de har tagit in en enda kritisk insändare utan belamrar sidan med insändare i stil med: "Å, vad bra ni är....", "Hur skall jag bota min skidabstinens när ni gör så himmelens bra reportage..." och "Idag trillade tidningen ner i min brevlåda, jag gick direkt in på toa och XXX...." Mer internationellt fokus, mindre Jon och Åre och bättre reportage. Kort sagt: Vart tog skidglädjen vägen? >> RR << [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor suger!
Tillbaka
Topp