Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor suger!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonte_carver" data-source="post: 18390" data-attributes="member: 35039"><p>Kul att höra att det är fler än jag som tycker att Åka Skidor är en rätt usel tidning. Språket är dåligt, innehållet är alldeles för fokuserat på vad som rör sig i huvudet på några jibbers i Åre, och ortsreportagen innehåller som redan påpekats en massa snömos utan någon substans. </p><p></p><p>Jag har aldrig läst Brant, men har fått en känsla av att den är än mer "off-pist-inriktad". Det jag tror istället skulle behövas, och tilltala en stor målgrupp, är en riktigt bra tidning för folk som inte gör dropp från klippor eller åker off-pist i Alaska några veckor, men som älskar skidåkning, drar till Alperna nån eller ett par gånger om året och därutöver svenska fjällen, och som vill ha rediga tips om resmål, utrustning, kläder, träning etc. En Golf Digest för skidåkare, för att göra en jämförelse.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonte_carver, post: 18390, member: 35039"] Kul att höra att det är fler än jag som tycker att Åka Skidor är en rätt usel tidning. Språket är dåligt, innehållet är alldeles för fokuserat på vad som rör sig i huvudet på några jibbers i Åre, och ortsreportagen innehåller som redan påpekats en massa snömos utan någon substans. Jag har aldrig läst Brant, men har fått en känsla av att den är än mer "off-pist-inriktad". Det jag tror istället skulle behövas, och tilltala en stor målgrupp, är en riktigt bra tidning för folk som inte gör dropp från klippor eller åker off-pist i Alaska några veckor, men som älskar skidåkning, drar till Alperna nån eller ett par gånger om året och därutöver svenska fjällen, och som vill ha rediga tips om resmål, utrustning, kläder, träning etc. En Golf Digest för skidåkare, för att göra en jämförelse. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor suger!
Tillbaka
Topp