Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor suger!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nicky-Dee" data-source="post: 18401" data-attributes="member: 44082"><p>Tack för svaret Patrik, </p><p>Jag vill för det första be uppriktigt om ursäkt om du uppfattade min kritik mot tidningen som personlig, det var inte min avsikt. Nej, jag tror absolut inte att redaktionen enbart roar sig, det var helt och hållet menat som ironi och jag är inte alls förvånad över hur få dagar du verkligen åkt helikopter de senaste åren.</p><p></p><p>Åka Skidor är som sagt en dokumenterat välgjord tidning, #5 imponerar, men jag tycker fortfarande att något saknas. Något som överraskar helt enkelt. Jag är tydligen ensam i min kritik och dessutom en mindre bra trendspanare men det är ju kanske inte något problem för er. </p><p></p><p>Vänliga hälsningar </p><p>Nicke Carlsson</p><p></p><p></p><p>Tjena Niclas!</p><p></p><p>I förra mejlet glömde jag att säga att jag är tacksam för att du hör av dig till oss. Vi uppskattar att läsarna bryr sig om Åka Skidor. Vi är intresserade av all form av kritik, ris och ros. </p><p></p><p>Och det är ingen fara, jag tar inte kritiken personligen utan rent professionellt. Jag förstår naturligtvis vad du menar och är medveten om att humorhalten skulle kunna höjas i tidningen. </p><p></p><p>Jag ska ha dina tips i bakhuvudet, men Åka Skidor kommer inte göra ett lappkast och bli en Mad för skidåkare. Konceptet fungerar inte ens i USA med tanke på Powders problem. Men visst, lite mer roliga notiser och artiklar i Åka Skidor är ingen dum idé alls. </p><p></p><p>Mvh</p><p></p><p>Patrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nicky-Dee, post: 18401, member: 44082"] Tack för svaret Patrik, Jag vill för det första be uppriktigt om ursäkt om du uppfattade min kritik mot tidningen som personlig, det var inte min avsikt. Nej, jag tror absolut inte att redaktionen enbart roar sig, det var helt och hållet menat som ironi och jag är inte alls förvånad över hur få dagar du verkligen åkt helikopter de senaste åren. Åka Skidor är som sagt en dokumenterat välgjord tidning, #5 imponerar, men jag tycker fortfarande att något saknas. Något som överraskar helt enkelt. Jag är tydligen ensam i min kritik och dessutom en mindre bra trendspanare men det är ju kanske inte något problem för er. Vänliga hälsningar Nicke Carlsson Tjena Niclas! I förra mejlet glömde jag att säga att jag är tacksam för att du hör av dig till oss. Vi uppskattar att läsarna bryr sig om Åka Skidor. Vi är intresserade av all form av kritik, ris och ros. Och det är ingen fara, jag tar inte kritiken personligen utan rent professionellt. Jag förstår naturligtvis vad du menar och är medveten om att humorhalten skulle kunna höjas i tidningen. Jag ska ha dina tips i bakhuvudet, men Åka Skidor kommer inte göra ett lappkast och bli en Mad för skidåkare. Konceptet fungerar inte ens i USA med tanke på Powders problem. Men visst, lite mer roliga notiser och artiklar i Åka Skidor är ingen dum idé alls. Mvh Patrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor suger!
Tillbaka
Topp