Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor suger!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rodelsmurfen" data-source="post: 18403" data-attributes="member: 1776"><p>Jäklar matshogberg, vilka inlägg. Där lyckas i alla fall småttingarna skriva tydligare. Har returtangenten slutat fungera? Jag blir nästan yr av att läsa dina inlägg... Skämt åsido, du har mycket rätt.</p><p>En liten kul grej är ju senaste numret. Samma dag damp både Brant och Åka Skidor ner i min brevlåda. Första steget för mig är att stilla porrabstinensen och kolla in bilderna. Men här hajjade jag till lite. De har ju för fan i princip samma bild på Sverre från Les Arcs. Samma hopp togs förmodligen i en sekvens och sen sålde fotografen en sekvens till varje tidning.</p><p>Kreativt! Men det är väl precis huvudet på spiken när det gäller att vissa fotografer har lite för mycket monopol i branschen.</p><p></p><p>Sen är det ju bevisligen så att Åka skidor har överlevt ända sedan Stenmarks tid. För er födda på 90 talet kan jag berätta att Stenmark var en svensk skidåkare med storhetstid för många år sedan. Redan innan Gunde Svan blev stor, ni vet han i Gladiatorerna...</p><p></p><p>För ca 2 år sedan skrev jag ett inlägg här om att Åka Skidor är som melodifestivalen. Ingen ser på den men alla har åsikter om den. Det verkar gälla fortfarande, det gnälls på Åka Skidor, men den köps ändå... Så nåt ligger det ju i att de har lyckats.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rodelsmurfen, post: 18403, member: 1776"] Jäklar matshogberg, vilka inlägg. Där lyckas i alla fall småttingarna skriva tydligare. Har returtangenten slutat fungera? Jag blir nästan yr av att läsa dina inlägg... Skämt åsido, du har mycket rätt. En liten kul grej är ju senaste numret. Samma dag damp både Brant och Åka Skidor ner i min brevlåda. Första steget för mig är att stilla porrabstinensen och kolla in bilderna. Men här hajjade jag till lite. De har ju för fan i princip samma bild på Sverre från Les Arcs. Samma hopp togs förmodligen i en sekvens och sen sålde fotografen en sekvens till varje tidning. Kreativt! Men det är väl precis huvudet på spiken när det gäller att vissa fotografer har lite för mycket monopol i branschen. Sen är det ju bevisligen så att Åka skidor har överlevt ända sedan Stenmarks tid. För er födda på 90 talet kan jag berätta att Stenmark var en svensk skidåkare med storhetstid för många år sedan. Redan innan Gunde Svan blev stor, ni vet han i Gladiatorerna... För ca 2 år sedan skrev jag ett inlägg här om att Åka Skidor är som melodifestivalen. Ingen ser på den men alla har åsikter om den. Det verkar gälla fortfarande, det gnälls på Åka Skidor, men den köps ändå... Så nåt ligger det ju i att de har lyckats. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor suger!
Tillbaka
Topp