Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor suger!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="spOnkan" data-source="post: 18407" data-attributes="member: 13011"><p>Utan att kommentera något om dina åsikter matshogberg - det är fantastiskt jobbigt att läsa alla dina .... hela tiden....</p><p></p><p>Annars är Åka Skidor en tidning som tyvärr inte är speciellt nyskapande och som inte har trovärdighet bland de mest inbitna åkarna. Att de inte vågar ta in andra bilder än Scott Markewitz på framsidan säger ju en hel del. Däremot tycker jag att de har ryckt upp sig en del faktiskt när det gäller reportagen denna säsongen. MEN, varför inga profiler med kända åkare? Varför inga nya fotografer? Varför inga internationella friåkare? Varför ingen riktig kritik i skidtesten? Jag förstår att freeride-läsare inte är målgruppen som säljer annonserna, men jag tror tidningen ändå skulle kunna förändras utan att skrämma bort köpstarkare målgrupper. </p><p></p><p>Gör ett försök Leije&Co. Annars kanske sveriges största skidmedia, Freeride.nu, ersätter er plats i skidsveriges hjärtan i ett långsiktigt perspektiv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spOnkan, post: 18407, member: 13011"] Utan att kommentera något om dina åsikter matshogberg - det är fantastiskt jobbigt att läsa alla dina .... hela tiden.... Annars är Åka Skidor en tidning som tyvärr inte är speciellt nyskapande och som inte har trovärdighet bland de mest inbitna åkarna. Att de inte vågar ta in andra bilder än Scott Markewitz på framsidan säger ju en hel del. Däremot tycker jag att de har ryckt upp sig en del faktiskt när det gäller reportagen denna säsongen. MEN, varför inga profiler med kända åkare? Varför inga nya fotografer? Varför inga internationella friåkare? Varför ingen riktig kritik i skidtesten? Jag förstår att freeride-läsare inte är målgruppen som säljer annonserna, men jag tror tidningen ändå skulle kunna förändras utan att skrämma bort köpstarkare målgrupper. Gör ett försök Leije&Co. Annars kanske sveriges största skidmedia, Freeride.nu, ersätter er plats i skidsveriges hjärtan i ett långsiktigt perspektiv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor suger!
Tillbaka
Topp