Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor suger!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ssss" data-source="post: 18408" data-attributes="member: 29745"><p>Har aldrig orkat läsa ett helt nummer av åka skidor, eller brant för den delen (men jag gillar bilderna), så ska inte blanda mig in i den debatten.</p><p></p><p>I inlägg efter inlägg här ovan står det att vi friåkare, (eller ni, jag tycker ju att pist är askul också)</p><p>inte är en attraktiv målgrupp. Varför tror ni det? Kolla på andelen reklam som inbegriper friåkningsbilder! Att döma av diverse materialdiskussioner på forumet lägger den genomsnittlige freeridebesökaren X-antal tusen på sin utrustning varje år, så nog fan är vi mer attraktiva att annonsera till än en tvåbarnsfarsa på väg till sälen.</p><p></p><p>bara så att ni vet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ssss, post: 18408, member: 29745"] Har aldrig orkat läsa ett helt nummer av åka skidor, eller brant för den delen (men jag gillar bilderna), så ska inte blanda mig in i den debatten. I inlägg efter inlägg här ovan står det att vi friåkare, (eller ni, jag tycker ju att pist är askul också) inte är en attraktiv målgrupp. Varför tror ni det? Kolla på andelen reklam som inbegriper friåkningsbilder! Att döma av diverse materialdiskussioner på forumet lägger den genomsnittlige freeridebesökaren X-antal tusen på sin utrustning varje år, så nog fan är vi mer attraktiva att annonsera till än en tvåbarnsfarsa på väg till sälen. bara så att ni vet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor suger!
Tillbaka
Topp