Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka skidor (tidningen)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 11066" data-attributes="member: 14483"><p>Bäste MnO.</p><p></p><p>Jag vill ge mitt bifall till din grundliga och sakliga kritik. Åres Sidor har blivit uddlöst och intetsägande. </p><p>Skidtesterna är ett skämt, reportagen är stundtals så tråkiga att läsaren somnar. Vad gäller layouten och bilderna är ju det mesta som fladdrar förbi reklam. (Dock finns det ett och annat guldkorn bland bildserierna som fortfarande är riktigt bra.)</p><p>Självkritiken är som hos forna It-Gurus noll, på insändarsidorna prisas tidningen av allehanda jasägare. </p><p></p><p>Det bästa i det nya numret av ÅS är ju historien från Populärmusik från Vittula vilken beskriver glädjen och känslan i skidåkningen mer en resten av reportagen gör tillsammans. </p><p>Nej redaktionen borde dras ur sina sängar någon mörk Decembernatt och med en lättare handpåläggning göra bot för sina synder.</p><p></p><p>Med viss risk att göra mig ovän bland mina fränder skulle en föryngring av rese-reportrar vara en god start. Nya hungriga brantåkare sladdar ned till alperna i obesiktigade bilar. I hög fart och med osedligt leverne hoppar de över alla restaurangtester och kepsbeprydda guide. Dödsföraktande bergstrapatser varvas med nattliga äventyr bland damer, billigt vin, poliser och illaluktande gränder. </p><p>Bildmaterialet av inspirerande brantåkning koncentreras till glädje, lust och spänning till skillnad från i dag då det viktigaste är att visa märket under skidorna eller på Peak-jackan. </p><p></p><p>Fler närgångna skildringar på människor och då även de som står utan för det direkta rampljuset eller valt en annorlunda stil. Börjar bli lite trött på fokuseringen kring FR-gänget. De är goda åkare, men att hela tiden se samma snubbar nummer efter nummer är ju som att käka plattar i ett helt år. Man överlever, men det är inte mycket mer ! </p><p></p><p>Jag önskar mer Glädje, Liv, Ös, Spänning, Humor, Överraskningar och Fart.</p><p>FIXA!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 11066, member: 14483"] Bäste MnO. Jag vill ge mitt bifall till din grundliga och sakliga kritik. Åres Sidor har blivit uddlöst och intetsägande. Skidtesterna är ett skämt, reportagen är stundtals så tråkiga att läsaren somnar. Vad gäller layouten och bilderna är ju det mesta som fladdrar förbi reklam. (Dock finns det ett och annat guldkorn bland bildserierna som fortfarande är riktigt bra.) Självkritiken är som hos forna It-Gurus noll, på insändarsidorna prisas tidningen av allehanda jasägare. Det bästa i det nya numret av ÅS är ju historien från Populärmusik från Vittula vilken beskriver glädjen och känslan i skidåkningen mer en resten av reportagen gör tillsammans. Nej redaktionen borde dras ur sina sängar någon mörk Decembernatt och med en lättare handpåläggning göra bot för sina synder. Med viss risk att göra mig ovän bland mina fränder skulle en föryngring av rese-reportrar vara en god start. Nya hungriga brantåkare sladdar ned till alperna i obesiktigade bilar. I hög fart och med osedligt leverne hoppar de över alla restaurangtester och kepsbeprydda guide. Dödsföraktande bergstrapatser varvas med nattliga äventyr bland damer, billigt vin, poliser och illaluktande gränder. Bildmaterialet av inspirerande brantåkning koncentreras till glädje, lust och spänning till skillnad från i dag då det viktigaste är att visa märket under skidorna eller på Peak-jackan. Fler närgångna skildringar på människor och då även de som står utan för det direkta rampljuset eller valt en annorlunda stil. Börjar bli lite trött på fokuseringen kring FR-gänget. De är goda åkare, men att hela tiden se samma snubbar nummer efter nummer är ju som att käka plattar i ett helt år. Man överlever, men det är inte mycket mer ! Jag önskar mer Glädje, Liv, Ös, Spänning, Humor, Överraskningar och Fart. FIXA! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka skidor (tidningen)
Tillbaka
Topp