Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5869" data-attributes="member: 10565"><p>Jag hade oturen att få tag i ett ex av vertikal...det gjorde ont!</p><p></p><p>Att man överhuvudtaget lyckats samla så mycket attityd på sidorna i tidningen imponerade på mig!</p><p></p><p>Hela min världsbild förändrades, och jag blev för en liten stund sugen på att köpa alla "fett" häftiga grejor som fanns och sticka till något "fett" häftigt ställe och bara använda mina nyss inlärda uttryck för att imponera på folk...</p><p></p><p>AAAERGH! (Alla aggressioner ut på en gång...)</p><p></p><p>MVH</p><p>//A-Man</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5869, member: 10565"] Jag hade oturen att få tag i ett ex av vertikal...det gjorde ont! Att man överhuvudtaget lyckats samla så mycket attityd på sidorna i tidningen imponerade på mig! Hela min världsbild förändrades, och jag blev för en liten stund sugen på att köpa alla "fett" häftiga grejor som fanns och sticka till något "fett" häftigt ställe och bara använda mina nyss inlärda uttryck för att imponera på folk... AAAERGH! (Alla aggressioner ut på en gång...) MVH //A-Man [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor
Tillbaka
Topp