Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1135" data-attributes="member: 10565"><p>tidningen åka skidor är en blaska för inbördesbeundran. det anser i alla fall jag. vad jibbingen beträffar så håller jag med om vad någon skrev här tidigare, att skulle man ta bort det lilla som fans så... tja, man skulle missa en hel del av vad JAG anser att freeriding egentligen innebär. kolla bara på alla locals ute i sverige som verkligen ÄLskar skidåkning, vad håller de på med? det åker inte ner till st anton och cham varje helg utan de drar till den lilla lokala backen, åker på sina twins i isiga små hopp och tänjer på sina gränser, och tro det eller ej, men de, VI har skit kul. om man sedan någon gång råkar ha en massa pengar och åker till tex, canada eller dyl. är ju kul.. men det är ju inte så ofta. utan det som händer hela tiden här och nu det är det som små killarna gör där hemma på sina små kullar...</p><p>och det är sånt som jag tycker åka skidor borde inrikta sog mer på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1135, member: 10565"] tidningen åka skidor är en blaska för inbördesbeundran. det anser i alla fall jag. vad jibbingen beträffar så håller jag med om vad någon skrev här tidigare, att skulle man ta bort det lilla som fans så... tja, man skulle missa en hel del av vad JAG anser att freeriding egentligen innebär. kolla bara på alla locals ute i sverige som verkligen ÄLskar skidåkning, vad håller de på med? det åker inte ner till st anton och cham varje helg utan de drar till den lilla lokala backen, åker på sina twins i isiga små hopp och tänjer på sina gränser, och tro det eller ej, men de, VI har skit kul. om man sedan någon gång råkar ha en massa pengar och åker till tex, canada eller dyl. är ju kul.. men det är ju inte så ofta. utan det som händer hela tiden här och nu det är det som små killarna gör där hemma på sina små kullar... och det är sånt som jag tycker åka skidor borde inrikta sog mer på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor
Tillbaka
Topp