Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ted_bskier" data-source="post: 193580" data-attributes="member: 64110"><p>Jag sysslar inte med konstruktiv kritik... Jag ger blanka fan i om Åka Skidor fortsätter att vara en kass tidning. </p><p>Åka Skidor existerar idag mest som en reklamkatalog för olika skid- och klädesmärken. Idag kan man få information om spännade skidåkning genom internet istället. Varför ska jag betala 50 spänn för att läsa om dom där tomtarna som var på Everest. All information öm den expeditionen och mer därtill finns ju att läsa på deras egna hemsida. På 80-talet såg mediesverige något annorlunda ut och man köpte skidtidningar för att läsa reportage och inte för att kolla in Anna Ottossons rumpa i ett par svindyra Peakbyxor... </p><p></p><p>Dessutom misstänker jag att alla inblandade i skidtidnings-Sverige är kompisar och går omkring i Åre och dunkar varandra i ryggen hela dagarna. Sådana människor mår bara bra av att man sparkar dom där bak och öser lite okonstruktiv kritik på dom. Dom håvar nog in fett med cash, har gratis liftkort i Åre och skiter nog fullständigt i vad deras läsare tycker om tidningen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ted_bskier, post: 193580, member: 64110"] Jag sysslar inte med konstruktiv kritik... Jag ger blanka fan i om Åka Skidor fortsätter att vara en kass tidning. Åka Skidor existerar idag mest som en reklamkatalog för olika skid- och klädesmärken. Idag kan man få information om spännade skidåkning genom internet istället. Varför ska jag betala 50 spänn för att läsa om dom där tomtarna som var på Everest. All information öm den expeditionen och mer därtill finns ju att läsa på deras egna hemsida. På 80-talet såg mediesverige något annorlunda ut och man köpte skidtidningar för att läsa reportage och inte för att kolla in Anna Ottossons rumpa i ett par svindyra Peakbyxor... Dessutom misstänker jag att alla inblandade i skidtidnings-Sverige är kompisar och går omkring i Åre och dunkar varandra i ryggen hela dagarna. Sådana människor mår bara bra av att man sparkar dom där bak och öser lite okonstruktiv kritik på dom. Dom håvar nog in fett med cash, har gratis liftkort i Åre och skiter nog fullständigt i vad deras läsare tycker om tidningen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor?
Tillbaka
Topp