Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ted_bskier" data-source="post: 193675" data-attributes="member: 64110"><p>Tack för ditt inlägg Djorkaeff!</p><p>Det är väl ungefär så jag hade tänkt formulera mitt svar till Glisseur men nu slapp jag det. Angående konstruktiv kritik vet jag inte om jag känner mig tvungen att framföra sådan, jag ville bara väcka en debatt (vilket verkar ha lyckats) inte försöka göra Åka Skidor till en bättre tidning.</p><p></p><p>Åka Skidor får för mig gärna vara en tidning för den skidåkande massan och skriva artiklar för dom. Jag har inte riktat kritik mot vad man skriver om i tidningen utan mer på det sätt man skriver artiklar och reportage. Tycker att ÅS lider brist på journalistisk integritet och sitter i knät på den skidbranch den skriver om. Men med tanke på att ÅS startade som en produktkatalog kanske inte det är så konstigt. Det är ju bra att Glisseur iallafall själv erkänner att ÅS är en tidning som idag framför allt läses av piståkare och att det inte går att driva en bra och initierad skidtidning i Sverige. Däremot tror jag man skulle kunna driva en bra och initerad skidsajt i Sverige (vilket Freeride.se på många sätt är). Jag skulle gärna läsa fler reportage liknande dom som t.ex BRANT publicerar om dom fanns på nätet. På nätet är det även möjligt att skriva lite kritiska artiklar och diskutera olika saker eftersom man inte är lika beroende av att blidka dom kommersiella krafterna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ted_bskier, post: 193675, member: 64110"] Tack för ditt inlägg Djorkaeff! Det är väl ungefär så jag hade tänkt formulera mitt svar till Glisseur men nu slapp jag det. Angående konstruktiv kritik vet jag inte om jag känner mig tvungen att framföra sådan, jag ville bara väcka en debatt (vilket verkar ha lyckats) inte försöka göra Åka Skidor till en bättre tidning. Åka Skidor får för mig gärna vara en tidning för den skidåkande massan och skriva artiklar för dom. Jag har inte riktat kritik mot vad man skriver om i tidningen utan mer på det sätt man skriver artiklar och reportage. Tycker att ÅS lider brist på journalistisk integritet och sitter i knät på den skidbranch den skriver om. Men med tanke på att ÅS startade som en produktkatalog kanske inte det är så konstigt. Det är ju bra att Glisseur iallafall själv erkänner att ÅS är en tidning som idag framför allt läses av piståkare och att det inte går att driva en bra och initierad skidtidning i Sverige. Däremot tror jag man skulle kunna driva en bra och initerad skidsajt i Sverige (vilket Freeride.se på många sätt är). Jag skulle gärna läsa fler reportage liknande dom som t.ex BRANT publicerar om dom fanns på nätet. På nätet är det även möjligt att skriva lite kritiska artiklar och diskutera olika saker eftersom man inte är lika beroende av att blidka dom kommersiella krafterna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor?
Tillbaka
Topp