Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Signelinho" data-source="post: 193898" data-attributes="member: 28705"><p>HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Priceless. Tycker att ÅS duger bra som toaläsning. Dock så skulle jag gärna betala 100:-+ för en mer nischad friåkningstidningmed längre, mer objektiva samt ingående resereportage. Som tidningen RES t.ex. där de flesta av artiklarna är skrivna av frilansande och runtresande journalister och privatpersoner. </p><p></p><p>Resereportagen i ÅS kan man dock i dagsläget ofta se som komik och komma iväg med ett gott skratt. Helt otroligt vilken tur ni måste ha som kommer dit när det är dåligt väder=inga turister varpå det senare ALLTID kommer en puderstorm utan dess like som följs av solsken. Sen är självklart alla orter bäst.</p><p></p><p>En mkt intressant parallell kan man dra till biltidningsindustrin. En god vän till mig jobbade ett tag på en av Sveriges största biltidningar som biltestare etc. Han förtäljde att anledningen till vissa bilmärken alltid fick högst betyg (i detta fall bmw), var att de lobbade allra hårdast för sina produkter. Biljournalisterna fick alltid låna hem vilka bilar de ville, blev bjudna på resor med företaget etc... Mao så förstår jag resonemanget om hurvida ÅS sitter i knät på skidindustrin.</p><p></p><p>//Johan, - B-CREW</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Signelinho, post: 193898, member: 28705"] HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Priceless. Tycker att ÅS duger bra som toaläsning. Dock så skulle jag gärna betala 100:-+ för en mer nischad friåkningstidningmed längre, mer objektiva samt ingående resereportage. Som tidningen RES t.ex. där de flesta av artiklarna är skrivna av frilansande och runtresande journalister och privatpersoner. Resereportagen i ÅS kan man dock i dagsläget ofta se som komik och komma iväg med ett gott skratt. Helt otroligt vilken tur ni måste ha som kommer dit när det är dåligt väder=inga turister varpå det senare ALLTID kommer en puderstorm utan dess like som följs av solsken. Sen är självklart alla orter bäst. En mkt intressant parallell kan man dra till biltidningsindustrin. En god vän till mig jobbade ett tag på en av Sveriges största biltidningar som biltestare etc. Han förtäljde att anledningen till vissa bilmärken alltid fick högst betyg (i detta fall bmw), var att de lobbade allra hårdast för sina produkter. Biljournalisterna fick alltid låna hem vilka bilar de ville, blev bjudna på resor med företaget etc... Mao så förstår jag resonemanget om hurvida ÅS sitter i knät på skidindustrin. //Johan, - B-CREW [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidor?
Tillbaka
Topp