Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidors skidtest
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 814" data-attributes="member: 10565"><p>Givetvis är det annonsörer och andra intressenter som tryckt på rejält. Jag har själv hört importörer och annat löst folk med gråten i halsen berätta hur de blivit bortdömda av den stygga domaren genom att tvingats ställa upp i fel klass med fel skidor och sedan, nu med tårarna fritt strömmande nedför de solariebronsade äppelkinderna, sagt att Åka Skidor inte förstår vilka implikationer ett skidtest har för försäljningen. </p><p></p><p>Personligen håller jag med föregående talare. Jag är inte myket för tyskinfluerade stapeldiagram som skall koda känsla, isgrepp och imponatorfaktor. Däremot gillas välformulerade texter som även inkluderar sågningar där sågningar är befogade skarpt. Att hävda att "alla skidor är såååå bra nuförtiden" är feglir, eller skall vi kalla det en plogsväng i barnbacken.</p><p></p><p>Slutligen saknar jag ett test av tunga, dämpade högfartsskidor i längd över 213 samt en marknadsöversikt av krökta stavar för oss som inte gillar att bromsa.</p><p></p><p>HWC HitMe</p><p></p><p>Mannen, Myten, Materialaren.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 814, member: 10565"] Givetvis är det annonsörer och andra intressenter som tryckt på rejält. Jag har själv hört importörer och annat löst folk med gråten i halsen berätta hur de blivit bortdömda av den stygga domaren genom att tvingats ställa upp i fel klass med fel skidor och sedan, nu med tårarna fritt strömmande nedför de solariebronsade äppelkinderna, sagt att Åka Skidor inte förstår vilka implikationer ett skidtest har för försäljningen. Personligen håller jag med föregående talare. Jag är inte myket för tyskinfluerade stapeldiagram som skall koda känsla, isgrepp och imponatorfaktor. Däremot gillas välformulerade texter som även inkluderar sågningar där sågningar är befogade skarpt. Att hävda att "alla skidor är såååå bra nuförtiden" är feglir, eller skall vi kalla det en plogsväng i barnbacken. Slutligen saknar jag ett test av tunga, dämpade högfartsskidor i längd över 213 samt en marknadsöversikt av krökta stavar för oss som inte gillar att bromsa. HWC HitMe Mannen, Myten, Materialaren. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidors skidtest
Tillbaka
Topp