Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidors skidtest
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 815" data-attributes="member: 10565"><p>... och sämre. Jag är djup besviken på de senaste årets nummer. Skriver mest kort småfakta om allt vilket även kan ses i senaste skidtestet. 10000002 st skidor testar dom med en enormt stor skidtestar- patrull. Nä det ska vara som förut; 10 skidor, 4-5 åkare och utförligt beskrivet om vad åkarna gillade samt inte gillade och varför dom tycker som dom tycker, samt en omfattande sammanfattning.</p><p></p><p>Anledningen till att twintip skidor inte är med hoppas jag är för att Åka Skidor förstått att skidåkningens framtid inte ligger i ett kopierat snowboard ideal, (med namn på hopp som låter så otroligt larvigt amerikanskt som det kan bli, att man skäms att se någon utföra hoppet), utan i feta 180-205cm skidor gjorda för stora berg och feta pister. Själv tycker jag att en råduffy eller ett lilla krysset med handpålägg knäcker en d-spin 900 eller vad det nu heter. (Kan bero på att jag e usel på att hoppa). Men dom testade faktiskt twin-tip skidor i ett tidigare nummer i år eller om det var förra året. </p><p></p><p>Det som e mest synd är att någon 15 årig snubbe från Åre (inget fel på Kiruna) fått ta över hopptricksektionen. Citat: "Han bor i Åre och är Sveriges mest talangfulla jibber på skidor". ?: Vad i h-vete är en jibber? Låter som nån slags clown. Antar att det är det, det är också.</p><p></p><p>Slutsats: Åka Skidor borde sänka halten av image samt ta bort en del reklam (varannan sida e lite mycket) och börja skriva om intressanta saker istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 815, member: 10565"] ... och sämre. Jag är djup besviken på de senaste årets nummer. Skriver mest kort småfakta om allt vilket även kan ses i senaste skidtestet. 10000002 st skidor testar dom med en enormt stor skidtestar- patrull. Nä det ska vara som förut; 10 skidor, 4-5 åkare och utförligt beskrivet om vad åkarna gillade samt inte gillade och varför dom tycker som dom tycker, samt en omfattande sammanfattning. Anledningen till att twintip skidor inte är med hoppas jag är för att Åka Skidor förstått att skidåkningens framtid inte ligger i ett kopierat snowboard ideal, (med namn på hopp som låter så otroligt larvigt amerikanskt som det kan bli, att man skäms att se någon utföra hoppet), utan i feta 180-205cm skidor gjorda för stora berg och feta pister. Själv tycker jag att en råduffy eller ett lilla krysset med handpålägg knäcker en d-spin 900 eller vad det nu heter. (Kan bero på att jag e usel på att hoppa). Men dom testade faktiskt twin-tip skidor i ett tidigare nummer i år eller om det var förra året. Det som e mest synd är att någon 15 årig snubbe från Åre (inget fel på Kiruna) fått ta över hopptricksektionen. Citat: "Han bor i Åre och är Sveriges mest talangfulla jibber på skidor". ?: Vad i h-vete är en jibber? Låter som nån slags clown. Antar att det är det, det är också. Slutsats: Åka Skidor borde sänka halten av image samt ta bort en del reklam (varannan sida e lite mycket) och börja skriva om intressanta saker istället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka Skidors skidtest
Tillbaka
Topp