Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Åka Skidors skidtest
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rodelsmurfen" data-source="post: 82745" data-attributes="member: 1776"><p>Reine, no offense, du ska ta åt dig ära eftersom du har varit med och testat tidigare. Det jag menar med testpatrullen är att den oftast består av väldigt duktiga åkare som åker mycket. Självklart är en sådan åkare mer lämpad att känna skillnad på skidorna så det är inget fel med det. Det jag tycker är löjligt är att ÅS alltid skriver att man ska hitta sin jämlike bland testarna genom att kolla vem man liknar mest. Jag tror inte de bästa åkarna bryr sig så mycket om ett skidtest för de kan själva hitta sin bästa skida om det nu inte är så att man har ett kontrakt med en tillverkare för då är det ju det som styr. Men när Svensson ska hitta sin drömskida och ska hitta sin jämlike i dig, Janne Tjärnström mfl så blir det lite fel anser jag. Just därför vore det kul att ha med någon som åker tex två veckor per år för att få dennes kommentar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rodelsmurfen, post: 82745, member: 1776"] Reine, no offense, du ska ta åt dig ära eftersom du har varit med och testat tidigare. Det jag menar med testpatrullen är att den oftast består av väldigt duktiga åkare som åker mycket. Självklart är en sådan åkare mer lämpad att känna skillnad på skidorna så det är inget fel med det. Det jag tycker är löjligt är att ÅS alltid skriver att man ska hitta sin jämlike bland testarna genom att kolla vem man liknar mest. Jag tror inte de bästa åkarna bryr sig så mycket om ett skidtest för de kan själva hitta sin bästa skida om det nu inte är så att man har ett kontrakt med en tillverkare för då är det ju det som styr. Men när Svensson ska hitta sin drömskida och ska hitta sin jämlike i dig, Janne Tjärnström mfl så blir det lite fel anser jag. Just därför vore det kul att ha med någon som åker tex två veckor per år för att få dennes kommentar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Åka Skidors skidtest
Tillbaka
Topp