Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Åka till Stryn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nostradamus" data-source="post: 76474" data-attributes="member: 28523"><p>svenskskiduthyrning: läste om nysnön, men trodde inte att man kunde utnyttja den utan att kränga på sig stighudarna osv. Erbjuder de att köra upp med pistmaskin alltså. Faen vad fuskigt! </p><p></p><p>teddiii: nej du behöver inte boka tältplats, men det gjorde jag sist för att vara på den säkra sidan. Det är nämligen ganska fullt över midsommar. Stugorna var bokade sen länge, men som ägaren sa när jag ringde dit... </p><p>"jaja vill du bo i tält så löser det sig alltid... finns det inte plats, så skapar vi en åt dig"</p><p>skön inställning på det stället. </p><p></p><p>När jag frågade om det var något kalas att räkna med över midsommar, så skrattade han bara. </p><p>"Ja svenskarna kör stenhårt på fredag och normännen drar igång på lördag." lustigt men kul att vi firar på olika dagar. Då blir det mer av festligheterna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nostradamus, post: 76474, member: 28523"] svenskskiduthyrning: läste om nysnön, men trodde inte att man kunde utnyttja den utan att kränga på sig stighudarna osv. Erbjuder de att köra upp med pistmaskin alltså. Faen vad fuskigt! teddiii: nej du behöver inte boka tältplats, men det gjorde jag sist för att vara på den säkra sidan. Det är nämligen ganska fullt över midsommar. Stugorna var bokade sen länge, men som ägaren sa när jag ringde dit... "jaja vill du bo i tält så löser det sig alltid... finns det inte plats, så skapar vi en åt dig" skön inställning på det stället. När jag frågade om det var något kalas att räkna med över midsommar, så skrattade han bara. "Ja svenskarna kör stenhårt på fredag och normännen drar igång på lördag." lustigt men kul att vi firar på olika dagar. Då blir det mer av festligheterna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Åka till Stryn
Tillbaka
Topp