Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Åka till stryn?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hero-of-stryn" data-source="post: 420190" data-attributes="member: 70736"><p>Hei! </p><p>Jeg er fra Stryn. Håper du skjønner norsk..for jeg er dårlig på å skrive svensk. </p><p>Går ut i fra at det er i sommer/når sommerskien er åpen at dere kommer hit? For akkurat nå er det ganske dødt her, bortsett fra at her denne uken er myyye pudder. Når dere er 25 personer fra en skoleklasse, så er nok campingplass det beste alternativet. Og de er det mange av. Men husk å bestille i god tid før, eller så kan det lett skje at de ikke har plass til 25. </p><p>Kan godt komme med tips til hva dere kan gjøre, men først må jeg ha litt info om når dere planlegger å komme, og hva sann ca dere har planer om å gjøre. Står alle i klassen på ski/brett? </p><p>Mitt tips er å kikke litt rundt på gostryn.com og sant først. Så kan jeg hjelpe til om det er noe du lurer på. Go Stryn!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hero-of-stryn, post: 420190, member: 70736"] Hei! Jeg er fra Stryn. Håper du skjønner norsk..for jeg er dårlig på å skrive svensk. Går ut i fra at det er i sommer/når sommerskien er åpen at dere kommer hit? For akkurat nå er det ganske dødt her, bortsett fra at her denne uken er myyye pudder. Når dere er 25 personer fra en skoleklasse, så er nok campingplass det beste alternativet. Og de er det mange av. Men husk å bestille i god tid før, eller så kan det lett skje at de ikke har plass til 25. Kan godt komme med tips til hva dere kan gjøre, men først må jeg ha litt info om når dere planlegger å komme, og hva sann ca dere har planer om å gjøre. Står alle i klassen på ski/brett? Mitt tips er å kikke litt rundt på gostryn.com og sant først. Så kan jeg hjelpe til om det er noe du lurer på. Go Stryn! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Åka till stryn?
Tillbaka
Topp