Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka utan stavar, förräderi mot sporten.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Giro" data-source="post: 473217" data-attributes="member: 38569"><p>Håller helt med Sandgren2. </p><p></p><p>Skidvärlden har fått en så tråkig attityd, allt ska handla om image och vem som har störst kläder och fetast grillz.</p><p></p><p>För 5 år sedan var det inte alls så här( utifrån vad jag har sett och hört) alla hade roligt, och åkte för att det var något som man tyckte var kul. Jag är bara 20 år, men under de senaste fem åren har man sett en drastisk ändring av skidåkningens attityder. </p><p>Exempel:</p><p>Om en kille här på FR lägger upp en film där han endast gör en massa 360 i en minut och är jätte stolt över detta, så finns det garanterat några som säger att han "Suger" "Fan va dålig du är" "Palla lägga upp en sån här film". Hatar sånt.</p><p></p><p>Om man nu åker utan stavar, kan säga själv att jag har gjort det flera gånger och tycker det är ganska skönt, så tycker jag att man ska kunna få göra det, utan att det finns någon som "trampar och sparkar" på en. </p><p></p><p>Peace out.</p><p></p><p>PS. DET FINNS ENORMT MÅNGA SÅNNA HÄR TRÅDAR INNAN, FÖR H**VETE ANDVÄND SÖKFUNKTIONEN.DS</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Giro, post: 473217, member: 38569"] Håller helt med Sandgren2. Skidvärlden har fått en så tråkig attityd, allt ska handla om image och vem som har störst kläder och fetast grillz. För 5 år sedan var det inte alls så här( utifrån vad jag har sett och hört) alla hade roligt, och åkte för att det var något som man tyckte var kul. Jag är bara 20 år, men under de senaste fem åren har man sett en drastisk ändring av skidåkningens attityder. Exempel: Om en kille här på FR lägger upp en film där han endast gör en massa 360 i en minut och är jätte stolt över detta, så finns det garanterat några som säger att han "Suger" "Fan va dålig du är" "Palla lägga upp en sån här film". Hatar sånt. Om man nu åker utan stavar, kan säga själv att jag har gjort det flera gånger och tycker det är ganska skönt, så tycker jag att man ska kunna få göra det, utan att det finns någon som "trampar och sparkar" på en. Peace out. PS. DET FINNS ENORMT MÅNGA SÅNNA HÄR TRÅDAR INNAN, FÖR H**VETE ANDVÄND SÖKFUNKTIONEN.DS [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åka utan stavar, förräderi mot sporten.
Tillbaka
Topp