Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Åka utan toe straps
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xviggenx" data-source="post: 1198914" data-attributes="member: 97967"><p>Det är väl mest vid rejäla hälskär som jag kan tänka mig att det skulle kunna finnas en liten liten nackdel? Men den känns ganska försumbar för en vanlig dödlig?</p><p></p><p>Att liksom ordentligt hålla nere tådelen av bootsen när tårna/främre delen av foten "slår i taket" och vill lyfta främre delen av bootsen. Men rent teoretiskt så gör väl tåspännet inte mer nytta än säg det fjärde och sista spännet på ett par klassiska tvådelade alpinpjäxor: krossar tårna & tå-lederna ovanifrån och gör att du blir kall som fan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xviggenx, post: 1198914, member: 97967"] Det är väl mest vid rejäla hälskär som jag kan tänka mig att det skulle kunna finnas en liten liten nackdel? Men den känns ganska försumbar för en vanlig dödlig? Att liksom ordentligt hålla nere tådelen av bootsen när tårna/främre delen av foten "slår i taket" och vill lyfta främre delen av bootsen. Men rent teoretiskt så gör väl tåspännet inte mer nytta än säg det fjärde och sista spännet på ett par klassiska tvådelade alpinpjäxor: krossar tårna & tå-lederna ovanifrån och gör att du blir kall som fan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Åka utan toe straps
Tillbaka
Topp