Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åka utomlands vecka 7 - med vilka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 986540" data-attributes="member: 77701"><p>Hade jag dragit iväg med offpist som huvudfokus vecka sju hade jag undvikt de stora/kända orterna i Frankrike (VdI, Cham, VT osv). Där är så himla mycket folk då och även om alla inte är ute efter lössnön så ska de upp med samma liftar, och bor i samma byggnader som en själv. Vecka sju är danskarnas sportlov och danskar på sportlov låter enligt mina erfarenheter väldigt mycket = oklar nattsömn.</p><p></p><p>Kolla om UCPA kör till lite mindre kända orter? Känns som om hetsen borde vara mindre där. Har aldrig åkt med dem själv, men konceptet Ski Evolution låter onekligen trevligt. Tror inte att några skandinaviska arrangörer har liknande koncept (rätta mig om jag har fel), de är mer resa-boende-liftkort och ibland mat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 986540, member: 77701"] Hade jag dragit iväg med offpist som huvudfokus vecka sju hade jag undvikt de stora/kända orterna i Frankrike (VdI, Cham, VT osv). Där är så himla mycket folk då och även om alla inte är ute efter lössnön så ska de upp med samma liftar, och bor i samma byggnader som en själv. Vecka sju är danskarnas sportlov och danskar på sportlov låter enligt mina erfarenheter väldigt mycket = oklar nattsömn. Kolla om UCPA kör till lite mindre kända orter? Känns som om hetsen borde vara mindre där. Har aldrig åkt med dem själv, men konceptet Ski Evolution låter onekligen trevligt. Tror inte att några skandinaviska arrangörer har liknande koncept (rätta mig om jag har fel), de är mer resa-boende-liftkort och ibland mat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åka utomlands vecka 7 - med vilka?
Tillbaka
Topp